Активувати картку в Sense SuperApp

Завдання

Активувати картку. Активація картки у цифровому банку Sense SuperApp.

Умова

▪️ Активувати фізичну пластикову картку можна тільки після її отримання.
▪️ Якщо ви СПД або ФОП, то активувати картку можна після отримання смс з підтвердженням постановки вашого рахунку на облік в ДПСУ (Державна податкова служба України).
▪️ Для активації картки, яка була доставлена на "Нову пошту", використовуйте інструкцію "Активувати картку після отримання на "Новій пошті"".

Рішення

  1. З робочого столу перейдіть у розділ "Продукти".
  2. В розділі "Рахунки та картки" виберіть рахунок, до якого оформлена ваша картка.
    Якщо рахунків декілька — свайпніть праворуч, щоб обрати необхідний, або натисніть кнопку "Усі", щоб розгорнути список рахунків.
    mceclip0.png
    Та натисніть на рахунок до потрібної картки.
  3. Натисніть на картку, яку хочете активувати.
  4. Натисніть "Активувати та встановити PIN".

  5. Введіть ПІН та натисніть "Встановити". Ми не рекомендуємо встановлювати занадто прості комбінації (наприклад, дві і більше однакових цифр: 1117, 2222 тощо) або цифри поспіль як в прямому, так і зворотному порядку (1234, 9876 тощо).

  6. Картка активована. Натисніть "Додати в Apple Pay/Google Pay" для додавання картки в Apple Pay або Google Pay або "Нагадати пізніше" для виходу.
  7. Рекомендуємо такі наступні кроки:
    встановіть кодове слово для картки, яке знадобиться вам при зверненні до Контакт-центру банку. Інструкція у статті "Встановити або змінити кодове слово для картки в Sense SuperApp";
    активуйте безкоштовний канал для отримання повідомлень про операції з карткою — "Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями в Sense SuperApp".

Також активувати картку ви можете зателефонувавши за номером 0 800 50 20 50 з номера телефону, який ви вказали в анкеті під час оформлення картки. У голосовому меню проговоріть "Встановити ПІН", після чого, керуючись підказками, введіть номер паспорта та останні чотири цифри номера картки.

Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

Бажаєте зробити цифровий банк Sense SuperApp кращим? Приєднуйтеся до спеціального Telegram чату активних користувачів застосунку, де ви можете поспілкуватися з іншими клієнтами та багатьма співробітниками банку.

Корисні статті

Як змінити ПІН по картці?

Встановити або змінити кодове слово для картки в Sense SuperApp

Додати картку для Google Pay за допомогою Sense SuperApp

Додати картку для Apple Pay на iPhone через Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
1157 з 1470 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.