Завдання
Активувати картку. Активація картки у цифровому банку Sense SuperApp.
Умова
- Активувати фізичну пластикову картку можна тільки після її отримання.
- Якщо ви СПД або ФОП, то активувати картку можна після отримання смс з підтвердженням постановки вашого рахунку на облік в Державну податкову службу України (ДПС).
- Для активації картки, яка була доставлена на "Нову пошту", використовуйте інструкцію "Активувати картку після отримання на "Новій пошті"".
Рішення
- З робочого столу перейдіть у розділ "Продукти".
- В розділі "Рахунки та картки" виберіть рахунок, до якого оформлена ваша картка.
Якщо рахунків декілька — свайпніть вліво, щоб обрати необхідний, або натисніть кнопку "Усі", щоб розгорнути список рахунків.
Та натисніть на рахунок до потрібної картки.
-
Натисніть "Активувати та встановити PIN".
-
Введіть ПІН та натисніть "Встановити". Ми не рекомендуємо встановлювати занадто прості комбінації (наприклад, дві та більше однакових цифр: 1117, 2222 тощо) або цифри поспіль як в прямому, так і зворотному порядку (наприклад, 1234, 9876 тощо).
- Картка активована. Натисніть "Додати в Apple Pay/Google Pay" для додавання картки в Apple Pay або Google Pay або "Нагадати пізніше" для виходу.
- Рекомендуємо такі наступні кроки:
- встановіть кодове слово для картки, яке знадобиться вам при зверненні до контакт-центру банку. Інструкція у статті "Встановити або змінити кодове слово для картки в Sense SuperApp";
- активуйте безкоштовний канал для отримання повідомлень про операції з карткою — "Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями в Sense SuperApp".
Також активувати картку ви можете зателефонувавши за номером 0 800 50 20 50 з номера телефону, який ви вказали в анкеті під час оформлення картки. У голосовому меню проговоріть "Встановити ПІН", після чого, керуючись підказками, введіть номер паспорта та останні чотири цифри номера картки.
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
Встановити або змінити кодове слово для картки в Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.