Запитання
Коли квиток в Sense Hub вважається активованим? Коли квиток в Sense Hub вважається використаним?
Відповідь
Квитки з бронюванням переговорної кімнати або коворкінгу отримують статус:
- "Активований" — після бронювання;
- "Використаний" — після валідації квитка при вході в Sense Hub.
Квитки з бронюванням offline-заходів отримують статус "Використано" одразу після бронювання.
Зокрема квиток доступний до валідації за годину до початку заходу.
Наприклад, ви забронювали день коворкінгу, це означає, що за QR-квитком протягом дня ви можете виходити/заходити в Sense Hub будь-яку кількість разів.
Також ви можете відмінити бронювання. Як це зробити — перегляньте статтю "Скасувати бронювання Sense Hub". Якщо ви не скасуєте бронювання, то квиток отримає статус "Використаний".
Корисні статті
Коли та скільки квитків нараховується в Sense Hub? Що буде з невикористаними квитками?
Не можу вибрати потрібне місто для бронювання послуг в Sense Hub
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.