Коли квиток в Sense Hub вважається активованим або використаним?
Запитання
Коли квиток в Sense Hub вважається активованим? Коли квиток в Sense Hub вважається використаним?
Відповідь
Квитки з бронюванням переговорної кімнати/коворкінгу отримують статус:
- "Активований" — після бронювання;
- "Використаний" — після валідації квитка при вході в Sense Hub.
Квитки з бронюванням offline-заходів отримують статус "Використано" одразу після бронювання.
При цьому квиток доступний до валідації за годину до початку і залишається дійсним протягом усього часу надання обраної вами послуги.
Наприклад:
- ви забронювали день коворкінгу, це означає, що за QR-квитком протягом дня ви можете виходити/заходити в Sense Hub будь-яку кількість разів;
- ви забронювали переговорну кімнату з 14:00 до 15:00, ваш квиток буде діяти з 13:00 до 15:00. Протягом цього часу ви також можете виходити/заходити в Sense Hub будь-яку кількість разів.
Також ви можете відмінити бронювання. Як це зробити — перегляньте статтю "Скасувати бронювання Sense Hub". Якщо ви не скасуєте бронювання, то квиток отримає статус "Використаний".
Корисні статті
Коли та скільки квитків нараховується в Sense Hub? Що буде з невикористаними квитками?
Не можу вибрати потрібне місто для бронювання послуг в Sense Hub
Чи була ця стаття корисною?
3 з 3 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.