Коли квиток в Sense Hub вважається активованим або використаним?

Запитання

Коли квиток в Sense Hub вважається активованим? Коли квиток в Sense Hub вважається використаним?

Відповідь

Квитки з бронюванням переговорної кімнати/коворкінгу отримують статус:

  • "Активований" — після бронювання;
  • "Використаний" — після валідації квитка при вході в Sense Hub.

Квитки з бронюванням offline-заходів отримують статус "Використано" одразу після бронювання.

При цьому квиток доступний до валідації за годину до початку і залишається дійсним протягом усього часу надання обраної вами послуги.

Наприклад:

  • ви забронювали день коворкінгу, це означає, що за QR-квитком протягом дня ви можете виходити/заходити в Sense Hub будь-яку кількість разів;
  • ви забронювали переговорну кімнату з 14:00 до 15:00, ваш квиток буде діяти з 13:00 до 15:00. Протягом цього часу ви також можете виходити/заходити в Sense Hub будь-яку кількість разів.

Також ви можете відмінити бронювання. Як це зробити — перегляньте статтю "Скасувати бронювання Sense Hub". Якщо ви не скасуєте бронювання, то квиток отримає статус "Використаний".

Корисні статті

Що таке Sense Hub?

Коли та скільки квитків нараховується в Sense Hub? Що буде з невикористаними квитками?

Не можу вибрати потрібне місто для бронювання послуг в Sense Hub

Чи була ця стаття корисною?
3 з 3 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.