Завдання
Забронювати місце у заході в Sense Hub. Бронювання послуг Sense Hub. Забронювати кімнату в Sense Hub. Забронювати коворкінг в Sense Hub.
Умова
- Внести зміни у бронювання кімнати або коворкінгу неможливо. Потрібно скасувати поточне бронювання та знову забронювати послугу на бажаний час або дату.
- За один день можна використати декілька квитків для бронювання послуг.
- Про статуси та кількість доступних квитків дивіться у статтях: "Коли квиток в Sense Hub вважається активованим або використаним?" та "Подивитися кількість доступних квитків для броні послуг в Sense Hub".
Рішення
Для бронювання:
- місця у заході, події, яка проводитиметься в Sense Hub — перейдіть у Telegram-канал (https://t.me/sensehub_official) та заповніть форму для попередньої реєстрації на бажаний захід. За день до події вам зателефонують для уточнення чи будете ви на заході. Заходи проходять без бронювання квитків;
- переговорної кімнати або коворкінгу — у Sense SuperApp:
- На нижній панелі інструментів будь-якої вкладки цифрового банку свайпніть вгору.
- Натисніть "Sense Hub".
- Натисніть "Забронювати" для переходу в чат-бот (t.me/Sense_Hub_bot).
- Якщо:
▪️ це ваш перший вхід у чат-бот — пройдіть просту процедуру реєстрації. Як це зробити описано в статті "Реєстрація клієнта в Sense Hub через чат-бот";
▪️ ви вже зареєстровані у чат-боті, внизу екрана виберіть послугу, яку хочете забронювати.
- Для бронювання переговорної кімнати натисніть "Переговорні кімнати", вкажіть дату, час для бронювання. Перегляньте доступні аудиторії, оберіть бажану та натисніть "Забронювати".
- Для бронювання коворкінгу натисніть "Коворкінг". Перегляньте доступні місця, оберіть бажане та натисніть "Забронювати".
- Виберіть дату візиту.
- Виберіть місто, де хочете отримати послугу.
- Після бронювання на екрані з'явиться QR-код квитка з деталями відвідування.
Спосіб 3. Зателефонуйте адміністратору Sense Hub (для Львова тел. 032-229-59-55, для Києва тел. 044 499 67 77).
Клієнти аClub можуть забронювати послугу, зателефонувавши персональному менеджеру.
Ви можете реєструватися/бронювати запропоновані послуги в рамках своїх квитків, незалежно від того, коли ці послуги будуть надані у майбутньому. Наприклад, можете забронювати кімнату для заходу, який буде через 2 місяці.
Корисні статті
Скасувати бронь послуг в Sense Hub
Не можу вибрати потрібне місто для бронювання послуг в Sense Hub
Які послуги надаються в Sense Hub?
Коли квиток в Sense Hub вважається активованим/використаним?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.