Проблема
Не нарахувалися бонуси в програмі винагород "ВИГОДА".
Рішення
Якщо в Sense SuperApp немає балів за проведену операцію, перевірте:
- умови нарахування бонусів "ВИГОДА";
- чи пройшло три робочих дні з моменту активації картки та наявність простроченої заборгованості за будь-яким банківським продуктом;
- чи підходить операція для нарахування бонусів "ВИГОДА".
Якщо всі пункти вище виконані, але бонусів немає — зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за телефоном 0800 50 20 50. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Корисні статті
Переглянути нараховані або використані бонуси за карткою "ВИГОДА" в Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.