Запитання
Надійшло смс про збільшення кредитного ліміту. На якій підставі? Коли ліміт буде на картці?
Відповідь
Для того, щоб всі клієнти отримували максимум користі від продуктів банку, ми регулярно відстежуємо можливість збільшення кредитного ліміту. Для кожної кредитної картки цей процес запускається автоматично не рідше одного разу в три місяці.
Якщо за вашою карткою є можливість встановити більший розмір ліміту, вам надходить повідомлення з розміром нового ліміту.
Сам ліміт буде встановлений не пізніше, ніж через 24 години після повідомлення від банку.
Збільшення ліміту не змінює вже існуючі умови або тарифи за вашою карткою, і ви можете продовжувати користуватися саме тією сумою, яка вам потрібна. За невикористання всієї суми ліміту відсутні штрафні санкції =)
Якщо все ж таки ви бажаєте зменшити встановлений банком ліміт, дивіться статтю "Як зменшити кредитний ліміт?".
Процес відмови від повторного збільшення ліміту описаний в статті "Як відмовитися від збільшення кредитного ліміту?".
Процедура автоматичного збільшення кредитного ліміту здійснюється згідно з пунктом 2.3 додатка 4 ДБО:
2.3. Банк має право:
2.3.1. Змінювати встановлений розмір ліміту відновлювальної кредитної лінії.
З повною версією ДБО ви можете ознайомитися на сайті банку в розділі "Загальні документи".
Корисні статті
Змінити кредитний ліміт за кількома кредитним карткам в Sense SuperApp
Змінити кредитний ліміт на кредитній картці в Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.