Запитання
Як безпечно розраховуватися карткою в Інтернеті? Яких правил дотримуватися при розрахунках в Інтернеті?
Відповідь
Оплата в Інтернеті — максимально звична річ для багатьох клієнтів банку.
Але нагадуємо 10 простих правил безпечних розрахунків в Інтернеті:
- Обирайте оплату через Google Pay, Apple Pay або сертифіковані платіжні сервіси (наприклад, LiqPay, Portmone, iPay, Fondy, EasyPay тощо). Так ви будете на 100% впевнені в захищеності платежу, адже такі сервіси перевіряють інтернет-магазини перед розміщенням своєї форми для оплати.
- Уважно перевіряйте, щоб адреса сайту, на якому плануєте виконувати оплату, починалася з «https://». Захищеність сайту також підтверджує "замочок" в рядку з адресою.
- Ознайомтеся з відгуками про онлайн-магазин. Якщо їх немає, краще оберіть інший ресурс для покупки.
- Важливо бачити різницю між переказом з картки на картку та покупкою. Покупка здійснюється через сертифіковані платіжні сервіси або Google Pay/Apple Pay. Така операція дає можливість за потреби повернути кошти, оскаржити операцію тощо. Переказ із картки на картку — це не платіжна операція, а добровільний переказ коштів, і ви зможете повернути кошти тільки в тому разі, якщо на це погодиться отримувач — продавець.
- Для проведення покупок та входу в інтернет-банк використовуйте тільки власний комп’ютер, телефон чи планшет. Обов’язково встановіть паролі на всіх ваших пристроях. Не користуйтеся публічними мережами Wі-Fі.
- Встановіть ліміти на операції та коригуйте їх за потреби. Дивіться деталі в статті "Змінити ліміти картки у цифровому банку Sense SuperApp".
- Активуйте інформування для транзакцій за вашими картками (перегляньте статтю "Підключити смс за карткою у цифровому банку Sense SuperApp"). Так ви зможете вчасно помітити підозрілі транзакції та заблокувати картку.
- Якщо вам надходять повідомлення з одноразовими паролями, але ви нічого не купували, негайно зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми доступні 24/7.
- Якщо ж опції оплати через платіжний сервіс немає, оплачуйте товар лише після його отримання або через послугу післяплати (накладеного платежу).
- Ніколи та нікому не повідомляйте повні реквізити вашої картки: номер, термін дії та CVC (захисний тризначний код на звороті картки). Також пам’ятайте — жоден справжній співробітник банку не запитує будь-які коди с смс (в системах банку така інформація є, тому перепитувати її у вас ми не будемо в жодному разі).
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.