Запитання
Інтелектуальний бот "Алла". Як користуватись?
Відповідь
Під час дзвінка на номер 0800 50 20 50 слухавку підіймає інтелектуальний бот "Алла", за допомогою якої вам доступні такі сервіси самостійного обслуговування:
для карток:
-
Активація картки/встановлення ПІН
Як отримати доступ до сервісу? Проговоріть одну з фраз: "активувати картку"/"встановити ПІН"/"змінити ПІН-код". Який результат? Автоматичне встановлення ПІН. Які особливості? - Доступно в т.ч. і для зміни ПІН картки, якою ви вже користуєтеся.
- Сервіс доступний тільки з фінансового номера та лише для активних карток. -
Заборгованість/баланс картки.
Як отримати доступ до сервісу? Проговоріть одну з фраз: "баланс на картці", "скільки платити по картці", "баланс зарплатної картки", "заборгованість по картці", "який в мене платіж по картці", "скільки платити за кредиткою".
Який результат? Отримаєте інформацію про:
- доступну суму на рахунку;
- суму заборгованості по кредитній картці;
- суму мінімального платежу за кредитною карткою.Які особливості? Якщо телефонуєте зі свого фінансового номера:
- у вас одна картка — одразу отримаєте інформацію від сервісу;
- у вас декілька карток — додатково підготуйте та назвіть останні чотири цифри картки для отримання інформації від сервісу.
Якщо телефонуєте з незареєстрованого номера назвіть номер паспорта і останні чотири цифри картки. -
Блокування картки
Як отримати доступ до сервісу? Проговоріть одну з фраз: "я втратила картку", "мені потрібно заблокувати картку", "у мене вкрали гаманець, потрібно заблокувати картку".
Який результат? Відбудеться блокування однієї або всіх карток (за вашим запитом). Після проведення блокування, сервіс запропонує перевипуск (якщо ви згодні — відбудеться з'єднання з оператором).
Які особливості? Сервіс доступний тільки з вашого фінансового номера.
-
Сервіс неуспішних операцій/зняття блокування після триразового невірного введення ПІН
Як отримати доступ до сервісу? Алла сама пропонує допомогу, якщо по вашій картці спостерігаються неуспішні операції. Вам потрібно просто відповісти на питання "ТАК" або "НІ".
Який результат? Сервіс відразу пропонує допомогу у вирішенні питання та варіанти усунення проблем з проведенням операції.
Які особливості? Сервіс доступний тільки з вашого фінансового номера.
-
Статус картки
Як отримати доступ до сервісу? Проговоріть одну з фраз: "статус картки"; "моя картка активна"; "що з моєю карткою".
Який результат? Отримаєте інформацію про статус картки "Активна"/"Заблокована".
Якщо ваша картка заблокована запропонує розблокувати або дізнатися деталі. Якщо ви згодні — відбудеться з'єднання з оператором.Які особливості? Сервіс доступний тільки з вашого фінансового номера.
для кредитів:
-
Заборгованість/баланс за кредитом.
Як отримати доступ до сервісу? Проговоріть одну з фраз: "заборгованість за кредитом", "скільки по кредиту залишилося", "який в мене платіж за договором", "коли там у мене по кредиту платіж".
Який результат? Отримаєте інформацію про:
- суму заборгованості;
- розмір мінімального платежу по кредиту;
- дату і суму надходження останнього платежу;
- дату і суму наступного мінімального платежу.Які особливості? Якщо телефонуєте зі свого фінансового номера:
- у вас один кредит — одразу отримаєте інформацію від сервісу;
- у вас декілька договорів — додатково назвіть номер договору для отримання інформації від сервісу.
Якщо телефонуєте з незареєстрованого номера — назвіть номер паспорта і номер договору.
Корисні статті
Як працює онлайн-підтримка Sense Bank для приватних клієнтів?
Подивитися контакти Sense Bank в цифровому банку Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.