Замовити пластикову картку до цифрової (віртуальної) в Sense SuperApp
Завдання
Випустити пластикову картку до існуючої цифрової (віртуальної) картки з доставкою на відділення або у поштомати "Нової пошти" у цифровому банку Sense SuperApp.
Умова
- Послуга надається безкоштовно.
- Картку можна замовити до відділень або поштоматів "Нової пошти" на території України. Забрати її можна, якщо відділення або поштомат працює.
- Послуга доступна:
▪ для існуючих віртуальних кредитних, дебетових та зарплатних карток;
▪ якщо власник картки резидент України і має фінансовий номер телефону українського мобільного оператора (наприклад +380937777575). - Пластикова картка буде мати ті ж самі реквізити (рахунок, номер, строк дії та CVV), що і віртуальна.
- До моменту отримання пластика можна використовувати віртуальну картку.
- Щоб замовити пластикову картку для карток RED, RED 2.0 та RED-Cash з МПС Mastercard — спочатку виконайте її перевипуск (вона перевипуститься на МПС Visa), а потім замовте пластик за інструкцією нижче.
-
Недоступно для:
▪ додаткових карток випущених на ім'я третьої особи;
▪ карток на тарифах Carbon, "ЕКО-Максимум", "Фокс Клуб", Connect, "ПРОСТІР", єПідтримка, "ВИГОДА" (оформлена до 03.12.2022).
Рішення
Для випуску пластикової картки до існуючої цифрової картки в Sense SuperApp:
- На панелі інструментів робочого столу перейдіть у розділ "Продукти".
- У розділі "Рахунки та картки" натисніть на той рахунок, до якого оформлена віртуальна картка.
Якщо рахунків декілька — свайпніть праворуч, щоб обрати необхідний, або натисніть кнопку "Усі", щоб розгорнути список рахунків.
Та натисніть на рахунок до потрібної картки. - Натисніть на картку, до якої бажаєте замовити пластик.
- В розділі "Керування" у блоці "Налаштування" натисніть "Замовити пластикову картку на Нову Пошту".
- Ознайомтеся з умовами випуску пластикової картки:
▪ ім'я та прізвище, які будуть нанесені на картку. Для коригування персональних даних натисніть на позначку редагування та внесіть зміни. Можна змінити по два символи, в прізвищі та в імені. Для редагування більшої кількості символів — зверніться до відділення банку.
▪ строк доставки/виготовлення — до чотирьох днів (замовлена до 15:00 картка передається на "Нову пошту" на наступний робочий день після замовлення, а замовлена після 15:00 — на другий робочий день).
Після доставки у відділення "Нової пошти" картка зберігається 7 днів. В разі доставки в поштомат — 3 дні (якщо не заберете картку на поштоматі, вона буде перенаправлена у найближче відділення "Нової пошти", де вона зберігатиметься ще 4 дні). Якщо строк зберігання вичерпано, замовте картку повторно;
▪ вартість виготовлення та тарифи картки.
Натисніть "Вибрати відділення НП". - Надайте доступ до геолокації (для визначення вашого місцезнаходження), виберіть відділення або поштомат "Нової пошти" (назву міста вказуйте українською мовою). Ознайомтеся з графіком роботи та натисніть "Доставити сюди".
- Заявка на випуск та доставку пластикової картки направлена в роботу.
Для завершення процесу натисніть "Зрозуміло". - Після замовлення пластикової картки відстежуйте процес доставки. Для цього перейдіть на картку, до якої оформлювали пластик, та у вкладці "Керування" ознайомтесь з деталями:
▪ статус доставки ("створюється", "доставляється", "доставлено", "отримано");
▪ адреса доставки;
▪ номер замовлення — щоб відстежити шлях пересування, натисніть на "Трек-номер (Нова Пошта)" та оберіть "Відстежити" або "Скопіювати трек-номер".
Для зміни адреси отримання картки зверніться до "Нової пошти" зручним для вас способом. - Для активації картки скористайтеся інструкцією "Активувати картку після отримання на "Новій пошті" в Sense SuperApp".
Корисні статті
Прив'язати неіменну пластикову картку до віртуальної картки в банку Sense SuperApp
Подивитися тарифи картки в Sense SuperApp
Оплатити комунальні платежі в Sense SuperApp
Чи була ця стаття корисною?
429 з 471 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.