Завдання
Випустити пластикову картку до існуючої цифрової (віртуальної) картки з доставкою на відділення або у поштомати "Нової пошти" у Sense SuperApp.
Умова
- Послуга надається безкоштовно. В застосунку "Нової пошти" вартість доставки вказана, але її сплачує банк — перейдіть в "Інформацію про посилку", де буде вказано "Сплачує відправник".
- Послуга доступна:
▪ для існуючих віртуальних кредитних, дебетових та зарплатних карток;
▪ якщо власник картки резидент України та має фінансовий номер телефону українського мобільного оператора (наприклад +38093 777-75-75). -
Недоступно для:
▪ додаткових карток випущених на ім'я третьої особи;
▪ карток на тарифах Carbon, "ЕКО-Максимум", "Фокс Клуб", Connect, "ПРОСТІР", Profiplay, єПідтримка, "ВИГОДА" (оформлена до 03.12.2022);
▪ клієнтів, які не є громадянами України, якщо вони ідентифіковані в банку за паспортом іноземця, тобто в профілі Sense SuperApp ПІБ вказані латиницею — для замовлення пластику зверніться в онлайн-чат Sense SuperApp.
Рішення
Переглядаєте статтю зі смартфона? Ознайомтеся нижче з повною інструкцією з використання сервісу та перейдіть за посиланням для виконання операції.
Для випуску пластикової картки до існуючої цифрової картки в Sense SuperApp:
-
На робочому столі у блоці "Картки та рахунки" оберіть та натисніть на основну картку до рахунку. Або натисніть кнопку "Всі", щоб розгорнути список рахунків та оберіть необхідний.
- Натисніть на картку, до якої бажаєте замовити пластик.
- В розділі "Керування" натисніть "Замовити пластикову картку на Нову Пошту".
- Ознайомтеся з умовами випуску пластикової картки:
▪ ім'я та прізвище, які будуть нанесені на картку. Для коригування персональних даних натисніть на позначку редагування та внесіть зміни. Можна змінити по 2 символи, в прізвищі та в імені. Для редагування більшої кількості символів — зверніться до відділення банку.
▪ строк доставки/виготовлення — до чотирьох робочих днів (картка передається для доставки на "Нову пошту" на другий робочий день).
Після доставки у відділення "Нової пошти" картка зберігається 7 днів. В разі доставки в поштомат — 3 дні (якщо не заберете картку на поштоматі, вона буде перенаправлена у найближче відділення "Нової пошти", де вона зберігатиметься ще 4 дні). Якщо строк зберігання вичерпано, замовте картку повторно;
▪ вартість виготовлення та тарифи картки.
Натисніть "Вибрати відділення НП". - Надайте доступ до геолокації, виберіть відділення або поштомат "Нової пошти" (назву міста вказуйте українською мовою). Картку можна замовити до відділень або поштоматів "Нової пошти" на території України за вказаними адресами. Забрати її можна, якщо відділення або поштомат працюють.
Ознайомтеся з графіком роботи та натисніть "Доставити сюди". - Заявка на випуск та доставку пластикової картки направлена в роботу.
Для завершення процесу натисніть "Зрозуміло". Пластикова картка буде мати ті ж самі реквізити (рахунок, номер, строк дії та CVV), що і віртуальна. До моменту отримання пластика можна використовувати віртуальну картку. - Після замовлення пластикової картки відстежуйте процес доставки. Для цього перейдіть на картку, до якої оформлювали пластик, та у вкладці "Керування" ознайомтесь з деталями:
▪ статус доставки ("створюється", "доставляється", "доставлено", "отримано");
▪ адреса доставки;
▪ номер замовлення — щоб відстежити шлях пересування, натисніть на "Трек-номер (Нова Пошта)" та оберіть "Відстежити" або "Скопіювати трек-номер".
Для зміни адреси отримання картки зверніться до "Нової пошти" зручним для вас способом. - Для активації картки скористайтеся інструкцією "Активувати картку після отримання на "Новій пошті" в Sense SuperApp".
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
Прив'язати неіменну пластикову картку до віртуальної картки в банку Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.