Запитання
Як мені прийде повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на покупку? Не надійшло смс для оформлення розстрочки.
Умова
- Якщо ви ще не користуєтеся цифровим банком — скористайтеся інструкцією "Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp".
- Якщо ви раніше користувалися цифровим банком Sense SuperApp, але потім видалили його — PUSH-повідомлення/смс вам не надійде, і для оформлення розстрочки потрібно повторно встановити цифровий банк Sense SuperApp.
Відповідь
Спосіб інформування про можливість оформити розстрочку залежить від наявності встановленого цифрового банку Sense SuperApp і суми операції.
У вас уже встановлений Sense SuperApp і сума покупки:
- від 500 грн до 2000 грн — повідомлення з пропозицією оформити розстрочку відправлене не буде. Для оформлення розстрочки перейдіть в історію операцій з картки та дотримуйтесь інструкції у статті "Оформити розстрочку на покупку в Sense SuperApp";
- від 2000 грн — надійде PUSH-повідомлення з пропозицією оформити розстрочку. Ваші подальші дії описані у статті "Оформити розстрочку на покупку в Sense SuperApp".
Якщо в момент проведення операції на картці були власні кошти або ви проводили операцію за кордоном/на закордонному сайті, PUSH-повідомлення для оформлення розстрочки надійде орієнтовно через два робочі дні після списання операції по рахунку (наприклад, ви провели операцію в понеділок, PUSH-повідомлення для оформлення надійде в середу-четвер).
У вас ще не встановлений цифровий банк або не підключено PUSH-повідомлення в Sense SuperApp і сума покупки більш як 500 грн — вам надійде смс-повідомлення з пропозицією оформити розстрочку.
Корисні статті
Оформити розстрочку на покупку в Sense SuperApp
Дозволити Sense SuperApp відправляти Push на пристрій
Для яких карток доступна розстрочка? Які є види розстрочок на покупку з кредитної картки?
Не оформилася розстрочка за карткою
Провів одну операцію, а надійшло два повідомлення для оформлення розстрочки з різними сумами. Чому?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.