Завдання
Оформити віртуальну картку Сaméléon новому клієнту в Sense SuperApp.
Умова
- Картка Сaméléon доступна до оформлення клієнтам у віці від 18 до 90 років (на момент закінчення договору).
- Після оформлення віртуальної картки ви зможете:
▪ замовити іменний пластик з доставкою на Нову пошту;
▪ отримати неіменний пластик у відділенні банку. - Недоступно оформити картку в такий проміжок часу:
▪ через Дію — з 23:30 до 24:00;
▪ через відеодзвінок — з 01:00 до 08:00.
Рішення
Для відкриття рахунку в Sense SuperApp:
- Встановіть застосунок на телефон/планшет:
▪ для Android (5.0 і вище) — завантажте застосунок в Play Маркет;
▪ для IOS (13.0 і вище) — завантажте застосунок можна в App Store. - Введіть:
▪ номер телефону українського чи закордонного мобільного оператора, окрім російського, білоруського чи американського. Якщо у вас американський номер — ознайомтеся із процедурою відкриття рахунку у статті "Що таке FATCA?".
▪ дату народження.
Натисніть "Далі". - Введіть пароль, який надійде вам в смс та натисніть "Продовжити".
- Якщо даних недостатньо — введіть вручну РНОКПП або підтягніть його з Дії.
Якщо ви діючий клієнт банку — пройдіть авторизацію і оформіть картку як діючий клієнт. - Оберіть картку Сaméléon зі списку та перегляньте, чи погоджено вам кредитний ліміт одразу.
5.1. Якщо кредитний ліміт погоджено5.1.1. Ознайомтеся з попередньо доступним вам кредитним лімітом та натисніть на картку Сaméléon. Після заповнення анкети банк може змінити погоджений ліміт, враховуючи ваші актуальні персональні дані
5.1.2. Ознайомтеся з особливостями картки та натисніть "Обрати картку Сaméléon".
За необхідності перегляньте тарифи картки на сайті банку в розділі "Тарифи та умови" (цифрові кредитні картки оформлюються без платних послуг страхування від фінансових ризиків).5.2. Якщо вказано тільки максимально можливий кредитний ліміт5.2.1. Ознайомтеся з максимально можливим кредитним лімітом та натисніть на картку Сaméléon.
5.2.2. Ознайомтеся з особливостями картки та натисніть "Обрати картку Сaméléon".
За необхідності перегляньте тарифи картки на сайті банку в розділі "Тарифи та умови" (цифрові кредитні картки оформлюються без платних послуг страхування від фінансових ризиків).
5.2.3. Натисніть "Розрахувати ліміт", щоб підтвердити розрахунок ліміту.
5.2.4. Очікуйте на відповідь від банку. Якщо кредитний ліміт доступний — вам відобразиться екран успіху з розміром ліміту. Для продовження оформлення — натисніть "Оформити картку". - Якщо ви бажаєте оформити інший продукт — поверніться назад до переліку всіх карток. Оберіть для себе:
▪ кредитну картку Red — скористайтесь інструкцією в статті "Оформити віртуальну кредитну картку RED новому клієнту в Sense SuperApp";
▪ дебетову картку в пакеті послуг — деталі з оформлення в статті "Оформити віртуальну дебетову картку в Sense SuperApp ";
▪ ко-бренд картку "ВИГОДА" — деталі в статті "Оформити віртуальну картку "ВИГОДА" новому клієнту в Sense Super App". - Ознайомтесь з подальшими кроками оформлення. Підтвердіть, що ви не є публічною особою, резидентом США, податковим резидентом іншої країни, а також не маєте ознак зв'язку із США або рф/рб та натисніть "Продовжити". Якщо ви резидент США, ознайомтеся з процедурою відкриття рахунку у статті "Що таке FATCA?".
- Оберіть спосіб надання документів, щоб продовжити оформлення картки Сaméléon — через застосунок Дія або відеодзвінок.
8.1. Ідентифікація через відеодзвінок8.1.1. Вкажіть, чи є у вас ID-картка, введіть електронну адресу та дайте згоду на відеофіксацію та обробку данних у БКІ. Натисніть "Почати".
8.1.2. Дайте доступ до камери і мікрофону.8.1.3. Дочекайтеся з'єднання і дотримуйтесь підказок співробітника банку.
8.2. Ідентифікація через застосунок Дія8.2.1. Sense SuperApp автоматично переведе вас у застосунок Дія. Авторизуйтесь у Дії. Отримання даних від Дії та підписання договору має відбуватись в один календарний день.
8.2.2. Для оформлення картки, в Дії у вас має бути ІD-картка або закордонний паспорт. Якщо документи не знайдено чи не отримано, ви можете продовжити оформлення через відеодзвінок.
Натисніть "Надіслати через Дію". Зачекайте поки документи пройдуть обробку. Після передачі документів ви автоматично повернетесь до цифрового банку Sense SuperApp.8.2.3. Натисніть "Зробити фото" та зробіть селфі, керуючись підказками. Якщо три спроби будуть невдалими, ви зможете продовжити оформлення через відеодзвінок.
8.2.4. Селфі прийнято. Натисніть "Продовжити".
8.2.5. Заповніть анкету особистими даними:▪ вкажіть про освіту, сімейний стан, електронну адресу та натисніть "Продовжити";
▪ заповніть адресу проживання та натисніть "Продовжити";
▪ заповніть інформацію про місце роботи і посаду та натисніть "Продовжити";
▪ вкажіть інформацію про ваш стаж та натисніть "Продовжити";
▪ вкажіть розмір вашого основного і додаткового доходу та натисніть "Продовжити".8.2.6. Очікуйте обробку документів.
- Після заповнення анкети ваш кредитний ліміт може бути збільшено. Ознайомтеся з документами та поставте відмітку про це у чекбоксі. Натисніть "Підписати".
-
Поставте власноручний підпис на екрані та натисніть "Підписати".
-
Картку оформлено, натисніть "Увійти в додаток".
-
Створіть ПІН для входу в цифровий банк Sense SuperApp.
-
Пройдіть навчання з використання цифрового банку.
-
Активуйте картку та створіть ПІН до неї.
-
Якщо телефон підтримує послугу безконтактних платежів NFC, додайте картку до Apple Pay/Google Pay.
Вітаємо, тепер ви можете користуватися вашою карткою.
Корисні статті
З якого віку можна оформити дебетову картку?
Я отримав віртуальну картку Сaméléon. Що далі?
Що робити, якщо по Сaméléon встановлено "нульовий" ліміт? Це назавжди?
Коментарі
Коментарів: 4
После создания PIN для входа в приложение появилась ошибка "oauth.exception.client.disabled". Работа поддержки банка, как через чат в Sense, так и контакт-центра мне не понравилась. Они сами толком не понимают и дают бестолковые инструкции. Для решения этой проблемы я потратила до 3-х рабочих дней.
Добрий день, Юліє!
Помилка при створенні ПІН для входу у новий додаток виникла через заблокований обліковий запис попереднього мобільного додатку. Бачимо, що співробітники підтримки допомогли вам розблокувати обліковий запис та увійти до додатку.
Вибачте за незручності!
Здравствуйте что происходит почему я не могу войти в приложение
Добрий день, можливо в той час проводились технічні роботи. Повторіть вхід у цифровий банк повторно. Якщо він буде неуспішний — зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp. Ми поряд 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.