Перейти до основного контенту

Оформити віртуальну картку Сaméléon новому клієнту в Sense SuperApp

Коментарі

Коментарів: 4

  • Юля Соломко

    После создания PIN для входа в приложение появилась ошибка "oauth.exception.client.disabled". Работа поддержки банка, как через чат в Sense, так и контакт-центра мне не понравилась. Они сами толком не понимают и дают бестолковые инструкции. Для решения этой проблемы я потратила до 3-х рабочих дней.

    -1
  • Оксана Сыч

    Добрий день, Юліє!

    Помилка при створенні ПІН для входу у новий додаток виникла через заблокований обліковий запис попереднього мобільного додатку. Бачимо, що співробітники підтримки допомогли вам розблокувати обліковий запис та увійти до додатку.

    Вибачте за незручності!

    1
  • Воробьева

    Здравствуйте что происходит почему я не могу войти в приложение

    0
  • Аліна Терещенко

    Добрий день, можливо в той час проводились технічні роботи. Повторіть вхід у цифровий банк повторно. Якщо він буде неуспішний — зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp. Ми поряд 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.