Оновити документи в банку через Дію за допомогою Sense SuperApp

Завдання

Оновити ідентифікаційні документи в банку за допомогою цифрового банку Sense SuperApp. Актуалізувати дані за допомогою Sense SuperApp.   

Умова

  • Банк запитує оновлення документів:
    якщо закінчується або прострочено строк дії документу, що ідентифікує особу;
    необхідно вклеїти фото в паспорті за віком 25 або 45 років або фото прострочено;
    з метою захисту неактивних клієнтів-користувачів Sense SuperApp від дій шахраїв.

  • Доступно змінити дані в банку (паспортні дані, прізвище, адреса реєстрації або проживання, електронна адреса) — якщо в застосунку Дія документи вже оновлені. Щоб змінити електронну адресу тільки для Sense SuperApp скористайтесь інструкцію "Змінити електронну адресу в Sense SuperApp".
  • Якщо у вас змінились паспортні дані, прізвище, адреса реєстрації або проживання, електронна адреса для зв'язку з банком — доступно оновити дані в банку через Sense за умови, що в застосунку Дія документи вже оновлені. Щоб змінити електронну адресу для Sense SuperApp виконайте дії з інструкції — "Змінити електронну адресу в Sense SuperApp".
  • Недоступно:
    ▪ якщо в застосунку Дія немає закордонного паспорта або ІD-паспорта громадянина України;
     для нерезидентів;
    для резидентів без РНОКПП;
    ▪ для публічних осіб;
    ▪ для резидентів з ознакою зв'язку з США (FATCA);
     якщо прописка в АР Крим або м. Севастополь.
    У таких випадках зверніться до відділення банку з документом, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності).

Рішення

Для швидкого проходження процесу оновлення документів спочатку встановіть застосунок Дія та активуйте Дія.Підпис

Щоб оновити документи в Sense SuperApp:

  1. Для неактивних клієнтів. З метою захисту неактивних клієнтів від дій шахраїв здійснюється процес верифікації. Якщо ви відповідаєте критеріям неактивного клієнта, то під час входу в цифровий банк, замість робочого столу, відкриється повідомлення про необхідність оновити документи. Вікно не можливо закрити, повідомлення буде з'являтись при кожному вході у застосунок. Щоб надалі користуватись послугами банку у SenseSuperApp пройдіть актуалізацію даних. Натисніть "Оновити" та перейдіть до п.2 інструкції нижче.
    5.png
    Оновлення даних за власною ініціативою (окрім неактивних клієнтів):
     з робочого столу перейдіть у вкладку "Профіль" або за прямим посиланням.
     Натисніть "Мої особисті дані".

     Натисніть "Оновити персональні дані".
    2.png
     Натисніть "Змінити" та перейдіть до пункту 2 інструкції нижче.
    4.png
  2. Натисніть "Актуалізувати дані через Дію" та пройдіть подальшу ідентифікацію за допомогою застосунку Дія.
    7.png
  3. В застосунку Дія, у вікні з запитом надання документів в банк натисніть "Підписати", щоб підтвердити за допомогою Дія.Підпис.
    8.png
  4. Введіть код для Дія.підпису. Якщо забули код — натисніть "Не пам'ятаю код для Дія.Підпис" та пройдіть процедуру відновлення. Якщо Дія.Підпис у вас ще неактивовано, скористайтесь інструкцією для його активації "Активувати Дія.Підпис в застосунку Дія" та повертайтесь до процесу оновлення даних.
    9.png
  5. Поставте відмітку у чек боксі про згоду на надання документів та натисніть "Надіслати через Дію". Отримання даних від Дія та підписання анкети має бути виконане в один календарний день.
    7.png
  6. Після передачі документів ви автоматично повернетеся в Sense SuperApp у вікно верифікації. Натисніть "Пройти верифікацію" та зробіть селфі, керуючись підказками.
    10.png
  7. Зачекайте поки документи пройдуть обробку.
    12.png
    Для актуалізації документів у вас в Дії має бути закордонний або ІD-паспорт. Якщо документи в застосунку не знайдені, зверніться до відділення банку.
    14.png
  8. Селфі прийнято. Натисніть "Готово".
    11.png
  9. Перевірте паспортні дані в анкеті, отримані з Дії та натисніть "Підтвердити".
    8.png
  10. Перевірте та заповніть особисті дані.
    Адресу фактичного проживання можна вк��зати лише на території України. Ознайомтеся зі згодою на обробку даних, поставте позначки в чекбоксах та натисніть "Підтвердити".
    4.png
  11. Поставте власноручний підпис на екрані телефону та натисніть "Підписати".
    15.png
  12. Документи оновлені. Натисніть "Готово".
    13.png
  1.  

Корисні статті

Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням даних в Sense SuperApp

У яких населених пунктах є відділення Sense Bank?

Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp

Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp

Які послуги доступні за закордонним паспортом громадянина України?

Змінити номер мобільного телефону через Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
22 з 35 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 2

  • Maksym

    Ніде не зазначено, що деяка інформація (наприклад, адреса реєстрації) оновлюється протягом робочого дня. :/

    0
  • Виталия Шишкина

    Максиме, оновлення інформації відбувається до 15 хвилин. Для детального розгляду вашого випадку зверніться, будь ласка, в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.