Оновити документи в банку через Дію за допомогою Sense SuperApp
Завдання
Оновити ідентифікаційні документи в банку за допомогою цифрового банку Sense SuperApp. Актуалізувати дані за допомогою Sense SuperApp.
Умова
-
Банк запитує оновлення документів:
▪ якщо закінчується або прострочено строк дії документу, що ідентифікує особу;
▪ необхідно вклеїти фото в паспорті за віком 25 або 45 років або фото прострочено;
▪ з метою захисту неактивних клієнтів-користувачів Sense SuperApp від дій шахраїв. - Доступно змінити дані в банку (паспортні дані, прізвище, адреса реєстрації або проживання, електронна адреса) — якщо в застосунку Дія документи вже оновлені. Щоб змінити електронну адресу тільки для Sense SuperApp скористайтесь інструкцію "Змінити електронну адресу в Sense SuperApp".
- Якщо у вас змінились паспортні дані, прізвище, адреса реєстрації або проживання, електронна адреса для зв'язку з банком — доступно оновити дані в банку через Sense за умови, що в застосунку Дія документи вже оновлені. Щоб змінити електронну адресу для Sense SuperApp виконайте дії з інструкції — "Змінити електронну адресу в Sense SuperApp".
-
Недоступно:
▪ якщо в застосунку Дія немає закордонного паспорта або ІD-паспорта громадянина України;
▪ для нерезидентів;
▪ для резидентів без РНОКПП;
▪ для публічних осіб;
▪ для резидентів з ознакою зв'язку з США (FATCA);
▪ якщо прописка в АР Крим або м. Севастополь.
У таких випадках зверніться до відділення банку з документом, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності).
Рішення
Для швидкого проходження процесу оновлення документів спочатку встановіть застосунок Дія та активуйте Дія.Підпис.
Щоб оновити документи в Sense SuperApp:
-
Для неактивних клієнтів. З метою захисту неактивних клієнтів від дій шахраїв здійснюється процес верифікації. Якщо ви відповідаєте критеріям неактивного клієнта, то під час входу в цифровий банк, замість робочого столу, відкриється повідомлення про необхідність оновити документи. Вікно не можливо закрити, повідомлення буде з'являтись при кожному вході у застосунок. Щоб надалі користуватись послугами банку у SenseSuperApp пройдіть актуалізацію даних. Натисніть "Оновити" та перейдіть до п.2 інструкції нижче.
Оновлення даних за власною ініціативою (окрім неактивних клієнтів):
▪ з робочого столу перейдіть у вкладку "Профіль" або за прямим посиланням.
▪ Натисніть "Мої особисті дані".
▪ Натисніть "Оновити персональні дані".
▪ Натисніть "Змінити" та перейдіть до пункту 2 інструкції нижче. - Натисніть "Актуалізувати дані через Дію" та пройдіть подальшу ідентифікацію за допомогою застосунку Дія.
-
В застосунку Дія, у вікні з запитом надання документів в банк натисніть "Підписати", щоб підтвердити за допомогою Дія.Підпис.
-
Введіть код для Дія.підпису. Якщо забули код — натисніть "Не пам'ятаю код для Дія.Підпис" та пройдіть процедуру відновлення. Якщо Дія.Підпис у вас ще неактивовано, скористайтесь інструкцією для його активації "Активувати Дія.Підпис в застосунку Дія" та повертайтесь до процесу оновлення даних.
- Поставте відмітку у чек боксі про згоду на надання документів та натисніть "Надіслати через Дію". Отримання даних від Дія та підписання анкети має бути виконане в один календарний день.
- Після передачі документів ви автоматично повернетеся в Sense SuperApp у вікно верифікації. Натисніть "Пройти верифікацію" та зробіть селфі, керуючись підказками.
- Зачекайте поки документи пройдуть обробку.
Для актуалізації документів у вас в Дії має бути закордонний або ІD-паспорт. Якщо документи в застосунку не знайдені, зверніться до відділення банку. -
Селфі прийнято. Натисніть "Готово".
-
Перевірте паспортні дані в анкеті, отримані з Дії та натисніть "Підтвердити".
-
Перевірте та заповніть особисті дані.
Адресу фактичного проживання можна вк��зати лише на території України. Ознайомтеся зі згодою на обробку даних, поставте позначки в чекбоксах та натисніть "Підтвердити". -
Поставте власноручний підпис на екрані телефону та натисніть "Підписати".
- Документи оновлені. Натисніть "Готово".
Корисні статті
Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням даних в Sense SuperApp
У яких населених пунктах є відділення Sense Bank?
Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp
Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
Які послуги доступні за закордонним паспортом громадянина України?
Коментарі
Коментарів: 2
Ніде не зазначено, що деяка інформація (наприклад, адреса реєстрації) оновлюється протягом робочого дня. :/
Максиме, оновлення інформації відбувається до 15 хвилин. Для детального розгляду вашого випадку зверніться, будь ласка, в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.