Завдання
Оновити ідентифікаційні документи в банку за допомогою Sense SuperApp. Актуалізувати дані за допомогою Sense SuperApp. Провести оновлення документів у застосунку.
Умова
- Банк запитує оновлення документів, якщо:
▪ термін дії вашого документа, що підтверджує особу, закінчується або вже прострочений;
▪ необхідно вклеїти фото в паспорт у віці 25 або 45 років, або фото прострочене. - Дізнайтеся, коли оновлення документів через Дію є недоступним, у статті "Як оновити документи в банку через Sense SuperApp?".
- Щоб швидко оновити документи, спершу встановіть Дія та активуйте Дія.Підпис.
Рішення
Переглядаєте статтю зі смартфона? Перейдіть за посиланням, а потім слідуйте підказкам, починаючи з п. 4 статті. Або ознайомтеся нижче з повною інструкцією з використання сервісу.
Щоб оновити документи в Sense SuperApp:
- З робочого столу перейдіть у вкладку "Профіль".
- Натисніть "Мої особисті дані".
- Натисніть "Оновити персональні дані".
- Натисніть "Почати актуалізацію даних".
- Натисніть "Актуалізувати дані через Дію" та пройдіть подальшу ідентифікацію за допомогою застосунку Дія.
-
В застосунку Дія, у вікні з запитом надання документів в банк натисніть "Підписати", щоб підтвердити за допомогою Дія.Підпис.
-
Введіть код для Дія.підпису. Якщо забули код — натисніть "Не пам'ятаю код для Дія.Підпис" та пройдіть процедуру відновлення. Якщо Дія.Підпис у вас ще не активовано, скористайтесь інструкцією для його активації "Активувати Дія.Підпис в застосунку Дія" та повертайтесь до процесу оновлення даних.
- Поставте відмітку у чекбоксі про згоду на надання документів та натисніть "Надіслати через Дію". Отримання даних від Дія та підписання анкети має бути виконане в один календарний день.
- Після передачі документів ви автоматично повернетеся в Sense SuperApp у вікно верифікації. Натисніть "Пройти верифікацію" та зробіть селфі, керуючись підказками.
- Зачекайте поки документи пройдуть обробку. Для актуалізації документів у вас в Дії має бути закордонний або ІD-паспорт. Якщо документи в застосунку не знайдені, зверніться до відділення банку.
-
Селфі прийнято. Натисніть "Готово".
-
Перевірте паспортні дані в анкеті, отримані з Дії, та натисніть "Підтвердити".
Якщо ви публічна особа, податковий резидент іншої країни або маєте ознаки зв'язку з США чи з рф/рб — зверніться до відділення для оновлення документів.
-
Перевірте та заповніть особисті дані.
Адресу фактичного проживання можна вказати лише на території України. Якщо ви є податковим резидентом іншої країни, окрім України/США — поставте позначку у відповідному чекбоксі. Ознайомтеся зі згодою на обробку даних, поставте позначки в чекбоксах та натисніть "Підтвердити".
-
Поставте власноручний підпис на екрані телефону та натисніть "Підписати".
-
Документи оновлені. Натисніть "Готово".
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
Актуалізувати дані неактивному клієнту в Sense SuperApp
Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням даних в Sense SuperApp
У яких населених пунктах є відділення Sense Bank?
Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp
Змінити номер мобільного телефону через Sense SuperApp
Коментарі
Коментарів: 2
Ніде не зазначено, що деяка інформація (наприклад, адреса реєстрації) оновлюється протягом робочого дня. :/
Максиме, оновлення інформації відбувається до 15 хвилин. Для детального розгляду вашого випадку зверніться, будь ласка, в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.