Запитання
Що робити, якщо щось не працює? Що робити, якщо не працює цифровий банк Sense SuperApp, не проходить операція карткою, не оновився баланс картки та інше?
Відповідь
Наші клієнти іноді потрапляють в ситуації, коли не вдається розрахуватися карткою, переказати гроші, увійти в Sense SuperApp. Тому перед тим, як звернутися в "Підтримку" — ознайомтеся з можливими причинами та їх варіантами вирішення:
- Проводяться планові технічні роботи на стороні банку або у наших партнерів. Про такі роботи банк попереджає заздалегідь, щоб ви встигли виконати потрібну операцію до зазначеного часу або вже після закінчення робіт. Тому рекомендуємо регулярно перевіряти інформацію в розділі "Інциденти".
- Спостерігається масова непрацездатність, як на стороні банку, так і з незалежних від банку причин (наприклад, не працюють термінали в магазині). Водночас про проблему відомо та вона вже в процесі виправлення. Через такі збої можуть бути затримки в проходженні платежів, оновленні балансів за рахунками та картками. Щоб перевірити, а також дізнатися строки та альтернативне розв'язання цієї проблеми, перевірте наявність інциденту в розділі "Інциденти".
- Також подивіться можливі рішення залежно від того, що саме не виходить зробити:
- Проблема під час розрахунку карткою — перевірте можливі причини в статті "Неуспішна операція карткою".
- Не змогли увійти за ПІН в Sense SuperApp — перевірте коректність введення ПІН. Якщо не пам'ятаєте, завжди можна його відновити.
- Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час входу або виконання будь-якої операції в Sense SuperApp — очистіть кеш на смартфоні, оновіть застосунок до останньої версії та спробуйте ще раз.
- Під час сплати комунальних послуг в Sense SuperApp не можете знайти потрібне підприємство або після заповнення всіх даних в платіжці помилка "Не всі поля заповнені" — перевірте коректність пошуку підприємства та свого рахунку, а також чи всі поля заповнені. Як це зробити, а також особливості сплати "ГІОЦ" та "Київтеплоенерго" — дивіться в статті "Сплатити комунальні платежі в Sense SuperApp".
- Не нараховані бонуси Cash'u, не виходить вивести бонуси або інші проблеми з програмою винагород — відповіді на ці запитання та на багато інших дивіться в розділі "Cash'u Club".
- Помилка під час поповнення картки — якщо карта заблокована або анульована, враховуйте особливості поповнення.
- Якщо ваше питання не описано вище — спробуйте виконати пошук відповіді в Базі знань.
Якщо ви не знайшли рішення на своє запитання, зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми доступні 24/7 та завжди раді вам допомогти.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.