Я оформив споживчий кредит Sense Bank. Що я маю знати?

Запитання

Я оформив споживчий кредит в Sense Bank. Я оформив кредит на товар в Sense Bank.  Що я маю знати, щоб максимально вигідно користуватись кредитом?

Відповідь

Вітаємо, ви оформили кредит на товар в Sense Bank. Для зручного та вигідного користування договором ми рекомендуємо ознайомитися з простими відповідями на найпоширеніші запитання від клієнтів:

  1. Де та як я можу дізнатися розмір свого платежу?
    Відслідковувати статус вашого договору та розмір платежу за кредитом ви можете в онлайн-режимі 24/7 за допомогою цифрового банку Sense SuperApp. Дивіться деталі в статті "Дізнатися заборгованість та платіж по кредиту".
    Якщо ви ще не є користувачем цифрового банку — скористайтеся інструкцією "Перший вхід (реєстрація) в цифровий банк Sense SuperApp".
    Також щомісяця банк надсилає вам повідомлення з нагадуванням розміру та дати внесення платежу.
    Розмір платежу для погашення в пільговий період зазначений в графіку платежів, тому рекомендуємо орієнтуватися на цю суму. Графік платежів перегляньте у цифровому банку Sense SuperApp по інструкції "Переглянути графік платежів по кредиту в Sense SuperApp".
    Також, ви можете самостійно розрахувати платіж для пільгового періоду. Зазвичай, такий платіж розраховується як: Сума кредиту/строк кредиту + %% за період користування (±одна гривня в місяць).
  2. Якими каналами погашення я можу користуватися? Які комісії та строки зарахування?
    Для погашення кредиту доступний цілий набір різних каналів (як від Sense Bank, так і від партнерів). Всі деталі викладено в статті "Які канали погашення кредиту?".
  3. Як закривається договір? Чи можливе дострокове погашення та закриття кредиту?
    Так, кредит можна погасити достроково, як повністю, так і частково (у будь-який момент та без штрафних санкцій).
    При частковому достроковому погашенні (наприклад, ви внесли 50 гривень чи більше понад суму щомісячного платежу) строк кредиту не зміниться, але зменшиться розмір усіх наступних щомісячних платежів.
    При повному достроковому погашенні (ви внесли всю суму заборгованності) кредит закриється автоматично в найближчу дату за графіком платежів. Дострокове закриття в довільну дату неможливе.
    Для перевірки статусу договору:
    - відправте смс зі свого мобільного на номер 3344. В тексті смс вкажіть номер вашого договору (9 цифр). У відповідь отримаєте смс із поточним статусом кредиту;
    - зателефонуйте за номером 0800 50 20 50 та в голосовому меню проговоріть "статус кредиту", а потім, слідуючи підказкам, введіть 9 цифр номеру кредитного договору та номер паспорта.
Чи була ця стаття корисною?
244 з 304 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 3

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.