Завдання
Перевипустити картку через Sense SuperApp. Миттєва заміна картки через Sense SuperApp. Замовити нову картку замість старої через Sense SuperApp. Оновити картку через застосунок. Замінити фізичний пластик на віртуальну картку через Sense SuperApp.
Умова
- Доступно для основних карток — як для віртуальних, так і для пластикових, які відображаються в застосунку.
- Недоступно для анульованих карток та карток на тарифах Carbon, "ЕКО-Максимум", "Фокс Клуб", Connect, "ПРОСТІР", єПідтримка, "ВИГОДА" (оформлена до 03.12.2022).
- Якщо у вас картка МПС Mastercard з тарифами RED, RED 2.0 та RED-Cash, вона перевипуститься на МПС Visa.
- Першого числа місяця закінчення строку дії картки ви отримаєте PUSH, Viber або смс про необхідність її перевипуску.
- Після замовлення нової картки ваша стара картка буде діяти 30 днів або до кінця поточного місяця (якщо строк дії картки закінчується в місяці, коли ви перевипускаєте картку).
- Під час перевипуску картки Profiplay недоступно замовити фізичний пластик.
Рішення
Переглядаєте статтю зі смартфона? Ознайомтеся нижче з повною інструкцією з використання сервісу та перейдіть за посиланням для виконання операції.
Щоб замовити перевипуск картки через закінчення строку дії або з будь-якої іншої причини:
- На панелі інструментів робочого столу перейдіть в розділ "Продукти".
- У розділі "Рахунки та картки" натисніть на той рахунок, до якого оформлена картка для перевипуску. Якщо рахунків декілька — свайпніть вліво, щоб обрати необхідний, або натисніть кнопку "Усі", щоб розгорнути список рахунків.
Та натисніть на рахунок до потрібної картки.
- Натисніть на картку, яку потрібно перевипустити.
- У розділі "Керування" натисніть "Мені потрібна нова картка".
- Якщо картка на тарифах, які банк більше не обслуговує — ознайомтеся з новими тарифами, на які ваша картка буде перевипущена. Якщо доступно вибрати інший тариф — натисніть на стрілочку під карткою та виберіть відповідний. Якщо поточний тариф вам підходить — натисніть "Продовжити".
- Ознайомтеся зі строком дії старої картки та натисніть "Продовжити".
- Якщо хочете змінити тип міжнародної платіжної системи та це доступно — натисніть "Тип основної картки" та оберіть бажану МПС. Після чого натисніть "Оформити та активувати".
-
Для активації картки введіть ПІН та натисніть "Встановити". Якщо перевипускаєте декілька карток, то встановіть ПІН для кожної картки.
- Натисніть "Додати в Apple Pay/Google Pay" для додавання картки в Apple Pay або Google Pay. Або натисніть "Нагадати пізніше" для переходу далі.
- Якщо ви хочете користуватися віртуальною карткою без фізичного пластику, натисніть "Готово". Картка перевипущена.
Якщо вам потрібен пластик, натисніть "Замовити пластикову картку". Послуга доступна, якщо ви резидент України та ваш фінансовий номер телефону від українського мобільного оператора.
- Якщо карток декілька — для потрібних перетягніть бігунок в активний стан. Ознайомтеся з умовами випуску пластикової картки:
- Строки доставки — до чотирьох днів. Картка замовлена до 15:00 — передається "Новій пошті" на наступний робочий день після замовлення, а замовлена після 15:00 — на другий робочий день.
Після доставки на відділення "Нової пошти" картка зберігається 7 днів, а при виборі поштомата — 3 дні (якщо не заберете картку на поштоматі, вона буде перенаправлена у найближче до поштомата відділення пошти та зберігатиметься там ще 4 дні). Якщо строк зберігання вичерпано, ви можете замовити картку повторно. - Вартість виготовлення та тарифи картки.
- Ім'я та прізвище, які будуть нанесені на картку латиницею. Для коригування персональних даних натисніть на позначку редагування та внесіть зміни. Можна змінити по 2 символи, як в прізвищі, так і в імені. Для редагування більшої кількості символів — зверніться до відділення банку.
- Строки доставки — до чотирьох днів. Картка замовлена до 15:00 — передається "Новій пошті" на наступний робочий день після замовлення, а замовлена після 15:00 — на другий робочий день.
-
Натисніть "Вибрати відділення НП".
-
Надайте доступ до геолокації, для визначення вашого місцеперебування, знайдіть відділення або поштомат "Нової пошти" (назву міста вводьте українською мовою), ознайомтеся з графіком роботи та натисніть "Доставити сюди".
-
Заявка на випуск та доставку пластикової картки прийнята в роботу.
Для завершення процесу натисніть "Зрозуміло".
Якщо ви вибрали не те відділення або у вас змінились плани, то за допомогою застосунку "Нової пошти" можете переадресувати посилку на інше відділення або поштомат.
- Відстежити місцеперебування пластику можна просто у Sense SuperApp — ознайомтеся з п. 8 статті "Замовити пластикову картку до цифрової (віртуальної) в Sense SuperApp".
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
Прив'язати неіменну пластикову картку до віртуальної картки в Sense SuperApp
У чому різниця між віртуальною та пластиковою карткою?
Як керувати карткою та картковим рахунком у банку Sense SuperApp?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.