Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням даних в Sense SuperApp
Завдання
Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням ідентифікаційних даних в цифровому банку Sense SuperApp.
Умова
- Підходить або прострочений строк повторної ідентифікації в банку та потрібно актуалізувати ідентифікаційні дані (виконується згідно до Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення").
- Недоступно для:
- оновлення даних, якщо в застосунку Дія немає закордонного паспорта або ІD-паспорту громадянина України;
- нерезидентів або резидентів без ІПН;
- публічних осіб або резидентів з ознакою зв'язку з США (FATCA);
- якщо прописка в АР Крим або м. Севастополь.
У таких випадках для повторної ідентифікації зверніться до відділення банку з документом, що посвідчує особу, та ІПН (за наявності). - Для швидкого проходження процесу оновлення даних спочатку встановіть застосунок Дія та активуйте Дія.Підпис.
Рішення
Якщо переглядаєте статтю зі смартфону — перейдіть за посиланням, а потім слідуйте підказкам статті, починаючи з п. 2. Або ознайомтеся з повною інструкцією по використанню сервісу:
- Після входу в цифровий банк відкривається повідомлення про необхідність оновити персональні дані, натисніть "Почати актуалізацію даних".
- Якщо одразу пропонує пройти подальшу ідентифікацію за допомогою застосунку Дія — дивіться статтю "Оновити документи в банку за допомогою цифрового банку Sense SuperApp".
- Якщо відкрито анкету — перевірте свої паспортні дані в анкеті:
- дані змінилися — натисніть "Змінити";
- дані не змінилися та вказані коректно — дивіться статтю "Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку без поновлення даних у цифровому банку Sense SuperApp".
Якщо ви є публічною особою або маєте ознаки зв'язку з США — зверніться до відділення для проходження ідентифікації. -
Для актуалізації даних пройдіть подальшу ідентифікацію за допомогою застосунку Дія:
-
у вас відсутній застосунок Дія — встановіть його на мобільний пристрій, для цього натисніть "Перейти в Appstore"/"Google Play";
- застосунок Дія встановлено — натисніть "Актуалізувати дані через Дія".
-
у вас відсутній застосунок Дія — встановіть його на мобільний пристрій, для цього натисніть "Перейти в Appstore"/"Google Play";
- Після автоматичного переходу в застосунок Дія натисніть "Надіслати через Дію" та дозвольте надання документів в банк. Отримання даних від Дія та підписання анкети має бути виконане в один календарний день.
- Після передачі документів ви автоматично повернетеся в цифровий банк Sense SuperApp. Зачекайте поки документи пройдуть обробку.
Для актуалізації документів у вас має бути закордонний або ІD-паспорт, які відображаються в Дія. Якщо документи в додатку не знайдені, зверніться до відділення банку. - Зробіть селфі, керуючись підказками. Для цього натисніть "Пройти верифікацію".
- Селфі прийнято. Натисніть "Готово".
- Перевірте оновлені паспортні дані в анкеті та натисніть "Підтвердити".
- Перевірте та заповніть особисті дані. Ознайомтеся зі згодою на обробку даних, поставте позначки в чек-боксах і натисніть "Підтвердити".
- Очікуйте обробку даних.
- Поставте підпис на екрані телефону та натисніть "Підписати".
- Дані оновлено та повторна ідентифікація пройдена.
Бажаєте зробити цифровий банк Sense SuperApp кращим? Приєднуйтеся до спеціального Telegram чату активних користувачів застосунку, де ви можете поспілкуватися з іншими клієнтами та багатьма співробітниками банку.
Корисні статті
У яких населених пунктах є відділення Sense Bank?
Перший вхід (реєстрація) в цифровий банк Sense SuperApp
Забув/ла ПІН для входу в цифровий банк Sense SuperApp
Оновити документи в банку за допомогою Sense SuperApp
Які послуги доступні за закордонним паспортом громадянина України?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.