Завдання
Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням ідентифікаційних даних в цифровому банку Sense SuperApp.
Умова
- Підходить або прострочений строк повторної ідентифікації в банку та потрібно актуалізувати ідентифікаційні дані (виконується згідно з Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення").
- Перегляньте, в яких випадках недоступно оновити дані в Sense SuperApp у статті "Як оновити документи в банку через Sense SuperApp?".
- Для швидкого проходження процесу оновлення даних спочатку встановіть застосунок Дія та активуйте Дія.Підпис.
Рішення
Переглядаєте статтю зі смартфона? Перейдіть за посиланням, а потім слідуйте підказкам статті, починаючи з п. 2. Або ознайомтеся з повною інструкцією з використання сервісу:
- Після входу в цифровий банк відкривається повідомлення про необхідність оновити персональні дані, натисніть "Почати актуалізацію даних".
-
Якщо:
- відкрито анкету — перевірте свої паспортні дані в анкеті та продовжуйте скориставшись інструкцією "Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку без оновлення даних в Sense SuperApp".
- Sense SuperApp пропонує пройти подальшу ідентифікацію за допомогою застосунку Дія — натисніть "Актуалізувати дані через Дію".
- відкрито анкету — перевірте свої паспортні дані в анкеті та продовжуйте скориставшись інструкцією "Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку без оновлення даних в Sense SuperApp".
-
Для актуалізації даних пройдіть подальшу ідентифікацію за допомогою застосунку Дія:
-
у вас відсутній застосунок Дія — встановіть його на мобільний пристрій, для цього натисніть "Перейти в Appstore"/"Google Play";
- застосунок Дія встановлено — натисніть "Продовжити".
-
у вас відсутній застосунок Дія — встановіть його на мобільний пристрій, для цього натисніть "Перейти в Appstore"/"Google Play";
- Після автоматичного переходу в Дію натисніть "Надіслати через Дію" та дозвольте надання документів в банк. Отримання даних від Дії та підписання анкети має бути виконане в один календарний день.
Для актуалізації документів через Дію у вас має бути закордонний або ІD-паспорт в Дії. Якщо документи в Дії не знайдені, зверніться до відділення банку. - Після передачі документів ви автоматично повернетеся в Sense SuperApp. Зачекайте поки документи пройдуть обробку.
- Зробіть селфі, керуючись підказками. Для цього натисніть "Пройти верифікацію".
- Селфі прийнято. Натисніть "Готово".
- Перевірте оновлені паспортні дані в анкеті та натисніть "Підтвердити".
Якщо ви публічна особа, податковий резидент іншої країни або маєте ознаки зв'язку з США чи з рф/рб — зверніться до відділення для оновлення документів. - Перевірте та заповніть особисті дані. Якщо ви є податковим резидентом іншої країни, окрім України/США — поставте позначку у відповідному чекбоксі. Ознайомтеся зі згодою на обробку даних, поставте позначки в чекбоксах про підтвердження та натисніть "Підтвердити".
- Очікуйте обробку даних.
- Поставте підпис на екрані телефону та натисніть "Підписати".
- Дані оновлено та повторна ідентифікація пройдена.
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
У яких населених пунктах є відділення Sense Bank?
Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp
Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
Оновити документи в банку за допомогою Sense SuperApp
Які послуги доступні за закордонним паспортом громадянина України?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.