Запитання
Мені надійшла смс про помилку під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
Відповідь
Для успішного проведення операції:
- Для зняття обмежень за карткою зверніться до клієнтської підтримки Sense Bank.
- Після чого встановіть новий ПІН до картки. Більше деталей дивіться в статті "Як змінити ПІН картки?".
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Корисні статті
Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.