Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?

Запитання

Мені надійшла смс про помилку під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?

Відповідь

Для успішного проведення операції:

  1. Для зняття обмежень по картці зверніться до клієнтської підтримки Sense Bank.
  2. Після чого встановіть новий ПІН для картки. Більше деталей дивіться в статті "Як змінити ПІН по картці?"

Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

Корисні статті

Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
276 з 368 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.