Активувати картку після отримання на "Новій пошті" в Sense SuperApp
Завдання
Активувати картку, яку я отримав на відділенні "Нової пошти". Встановити ПІН по новій картці після отримання на "Новій пошті".
Умова
- Процес замовлення картки з доставкою на "Нову пошту" описано в статті "Замовити пластикову картку до цифрової (віртуальної) в Sense SuperApp".
Рішення
Після отримання пластикової картки на відділенні "Нової пошти" активація доступна двома способами:
Спосіб перший — надійде PUSH-повідомлення про необхідність активації картки. Натисніть на нього, відкриється форма, на якій натисніть "Активувати зараз".
Спосіб другий — Якщо переглядаєте статтю зі смартфону — перейдіть за посиланням, а потім слідуйте підказкам статті, починаючи з п. 4. Або ознайомтеся з повною інструкцією по використанню сервісу активації картки:
- На панелі інструментів робочого столу перейдіть у розділ "Продукти".
- Виберіть рахунок з карткою, яку хочете активувати.
Якщо рахунків декілька — свайпніть праворуч, щоб обрати необхідний, або натисніть кнопку "Усі", щоб розгорнути список рахунків.
Та натисніть на рахунок до потрібної картки. - Тапніть на зображення картки для переходу до деталей.
-
В розділі "Управління" в блоці "Доставка пластикової картки" натисніть "Активувати".
-
Картка активована та доступна для розрахунків та зняття готівки, як з використанням пластику, так і для безконтактних оплат.
-
Додайте картку в Apple Wallet або Google Pay (якщо поточну цифрову (віртуальну) картку раніше не додавали).
- Наступний крок — встановіть кодове слово по картці, яке знадобиться вам при зверненні до контакт-центру банку. Інструкція у статті "Встановити або змінити кодове слово для картки в Sense SuperApp".
Корисні статті
Подивитися тарифи картки в Sense SuperApp
Оплатити комунальні платежі в Sense SuperApp
Які платежі і перекази доступні в Sense SuperApp?
Обміняти валюту в Sense SuperApp
У чому різниця між карткою віртуальною та на фізичному пластику?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.