Проблема
Помилка з текстом "В онлайні не вийде" під час входу або в момент оформлення продукту в Sense. Помилка "Зверніться до найближчого відділення Sense Bank". При зміні мобільного номера телефону через Sense помилка "В онлайні не вийде. Для зміни номера зверніться до Контакт-центру".
Рішення
Помилка з коментарем "В онлайні не вийде" або "Зверніться до найближчого відділення Sense Bank", може з'являтися, якщо:
- ви — існуючий клієнт банку та для входу до цифрового банку Sense SuperApp вводите некоректні дані.
Перевірте коректність введених даних, зазначених у банку. Наприклад, у вас змінився номер паспорта і ви його не змінили у банку, зверніться до відділення банку та після його зміни спробуйте увійти до Sense SuperApp. Якщо проблема продовжується — для уточнення деталей зверніться до онлайн-чату в цифровому банку Sense SuperApp (натисніть кнопку чату на екрані введення ПІН для входу у верхньому правому кутку); - ви — не клієнт банку, але хочете стати ним і оформлення картки в Sense SuperApp недоступне. Зверніться до відділення банку.
- Зміна мобільного номера телефону недоступна через цифровий банк Sense SuperApp. Щоб змінити номер телефону в банку зверніться:
- відеочату в цифровому банку Sense SuperApp;
- зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50;
- у відділення банку.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.