Проблема
Під час закриття карткового рахунку з'явилася помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн". Що робити? Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн". Які мої дії?
Рішення
Така помилка може виникати в наступних ситуаціях:
- На рахунок накладено арешт або блокування. Якщо ви не отримували повідомлень про арешт чи блокування рахунку — зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.
- Це валютний рахунок із наявним залишком коштів і у вас немає інших рахунків в банку, на які його можна перевести — зверніться до відділення банку для того, щоб забрати кошти та закрити рахунок.
- Це валютний рахунок із заборгованістю та у вас немає рахунків, з яких можна переказати кошти на її погашення — зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.
- Це рахунок із заборгованістю, до якого є заблокована або анульована картка — для можливості закриття рахунку погасіть заборгованість. Доступні канали поповнення вказані у статті "Як поповнити анульовану картку?".
- Це рахунок із наявним залишком коштів, до якого є неактивована картка. Для переказу коштів та закриття рахунку, активуйте картку за допомогою інструкції "Активувати картку в Sense SuperApp".
- Це рахунок із наявним залишком коштів, до якого є анульована картка. Для закриття рахунку зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50;
- Це рахунок із наявним залишком коштів, до якого є заблокована картка. Для переказу коштів та закриття рахунку, розблокуйте картку:
- картку блокували в Sense SuperApp — розблокування доступне згідно з інструкцією "Розблокувати картку через Sense SuperApp";
- картку блокували під час звернення в онлайн-чат або контакт-центр — для розблокування зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.
Також, якщо не хочете розблоковувати картку, закриття рахунку доступне через онлайн-чат в Sense SuperApp або за номером 0800 50 20 50.
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.