Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"

Проблема

Під час закриття карткового рахунку з'явилася помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн". Що робити? Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн". Які мої дії?

Рішення

Така помилка може виникати в наступних ситуаціях:

  • на цей рахунок накладено арешт або блокування. Якщо ви не отримували повідомлень про арешт чи блокування рахунку — зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50;
  • це валютний рахунок із наявним залишком коштів і у вас немає інших рахунків в банку, на які його можна перевести — зверніться до відділення банку для того, щоб забрати ці кошти та закрити рахунок;
  • це валютний рахунок із заборгованістю і у вас немає рахунків, з яких можна переказати кошти на її погашення — зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50;
  • це рахунок із заборгованістю, до якого є заблокована або анульована картка — для можливості закриття рахунку погасіть заборгованість. Доступні канали поповнення вказані у статті "Як поповнити анульовану картку?";
  • це рахунок із наявним залишком коштів, до якого є неактивована картка. Для переказу коштів та закриття рахунку, активуйте картку за допомогою інструкції "Активувати картку в Sense SuperApp";
  • це рахунок із наявним залишком коштів, до якого є анульована картка. Для закриття рахунку зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50;
  • це рахунок із наявним залишком коштів, до якого є заблокована картка. Для переказу коштів та закриття рахунку, розблокуйте картку.
    • картку блокували в Sense SuperApp — розблокування доступне згідно з інструкцією "Розблокувати картку через Sense SuperApp";
    • картку блокували під час звернення в онлайн-чат або контакт-центр — для розблокування зверніться в онлайн-чат у Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.
      Також, якщо не хочете розблоковувати картку, закриття рахунку доступне через онлайн-чат в Sense SuperApp або контакт-центр.

mceclip0.png

Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

Корисні статті

Чому мій рахунок арештовано? Як зняти арешт?

Як закрити рахунок у банку?

Чи була ця стаття корисною?
120 з 415 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.