Проблема
Після закриття карткового рахунку в Sense SuperApp надійшло повідомлення "Рахунок не закритий". Що робити, якщо надійшло повідомлення "Рахунок не закритий".
Рішення
Таке повідомлення означає, що рахунок наразі закрити неможливо, тому що:
- наявна заборгованість;
- ви обрали переказ гривневого залишку на валютну картку (тимчасово заборонено у зв'язку з обмеженнями НБУ від 24 лютого 2022 року).
Натисніть на повідомлення та скористайтеся кнопкою "Скопіювати реквізити", щоб погасити заборгованість, використовуючи один з каналів поповнення "Як поповнити анульовану картку?". Рахунок буде закрито на наступний день після поповнення;
- після запиту на закриття рахунку на нього надійшли кошти:
- якщо на інші картки — зверніться до онлайн-чату в Sense SuperApp або до відділення банку;
- якщо кошти надійшли на картку єПідтримка — кошти будуть зараховані до державного бюджету.
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.