Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття

Проблема

Після закриття карткового рахунку в Sense SuperApp надійшло повідомлення "Рахунок не закритий". Що робити, якщо надійшло повідомлення "Рахунок не закритий".

Рішення

Таке повідомлення означає, що рахунок наразі закрити неможливо, тому що:

  • наявна заборгованість;
  • ви обрали переказ гривневого залишку на валютну картку (тимчасово заборонено у зв'язку з обмеженнями НБУ від 24 лютого 2022 року).
    Натисніть на повідомлення та скористайтеся кнопкою "Скопіювати реквізити", щоб погасити заборгованість, використовуючи один з каналів поповнення "Як поповнити анульовану картку?";
    mceclip1.png
  • після запиту на закриття рахунку на нього надійшли кошти:
    - якщо на інші картки — зверніться до онлайн-чату в Sense SuperApp або до відділення банку;
    - якщо кошти надійшли на картку єПідтримка — кошти будуть зараховані до державного бюджету. 
    рахунок не зак.pngрахунок не зак2.png

Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

Чи була ця стаття корисною?
83 з 264 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.