Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою

Проблема

Надійшло повідомлення: "У Ваш обліковий запис Sense здійснено вхід з нового пристрою". Надійшло повідомлення: "Вхід з нового пристрою".

Рішення

Якщо ви здійснювали вхід у цифровий банк Sense SuperApp з одного пристрою, а потім увійшли з іншого пристрою, вам надсилається:

  1. PUSH-повідомлення з текстом: "Підтвердження входу. У Ваш обліковий запис Sense здійснено вхід з нового пристрою".
    Повідомлення буде відправлено на старий
     пристрій, якщо раніше ви дозволили цифровому банку надсилати PUSH-повідомлення:
    96.png

    При натисканні на PUSH-повідомлення відкривається інформація про новий пристрій.

    mceclip0.png
  2. Viber або смс з текстом: "Вхід з нового пристрою. Якщо ви не підтверджуєте вхід, напишіть нам у чат". Інформацію про новий пристрій не буде вказано.
    Таке повідомлення буде відправлено якщо цифровому банку ви раніше не дозволили надсилати PUSH-повідомлення.

Якщо ви не робили вхід у цифровий банк Sense SuperApp з нового пристрою — зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.

Корисні статті

Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
20 з 27 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.