Проблема
Надійшло повідомлення: "У Ваш обліковий запис Sense здійснено вхід з нового пристрою". Надійшло повідомлення: "Вхід з нового пристрою".
Рішення
Якщо ви здійснювали вхід у Sense SuperApp з одного пристрою, а потім увійшли з іншого пристрою, вам надсилається:
-
PUSH-повідомлення з текстом: "Підтвердження входу. У Ваш обліковий запис Sense здійснено вхід з нового пристрою".
Повідомлення буде відправлено на старий пристрій, якщо раніше ви дозволили цифровому банку надсилати PUSH-повідомлення:
При натисканні на PUSH-повідомлення відкривається інформація про новий пристрій.
- Viber або смс з текстом: "Вхід з нового пристрою. Якщо ви не підтверджуєте вхід, напишіть нам у чат". Інформацію про новий пристрій не буде вказано.
Таке повідомлення буде відправлено якщо цифровому банку ви раніше не дозволили надсилати PUSH-повідомлення.
Якщо ви не робили вхід у Sense SuperApp з нового пристрою — зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.