Перейти до основного контенту

Воєнний стан. Як працює банк?

Коментарі

Коментарів: 23

  • Віталій Ленів

    Добрий день, а коли буде знято арешт згідно розпорядження кабінету міністрів України від 02 березня 2022 р. № 198-р
    Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану

    0
  • Марина Томаш

    Віталій Ленів,

    На сьогодні зняття арешту можливе лише у відділеннях банку (з паспортом) і лише якщо арештована сума менше 100 000 грн. Якщо біля вас немає працюючого відділення, зверніться на підтримку банку (Чат/КЦ).

    0
  • Доброго дня,зверталася з документами особисто до відділення, отримала відповідь що від головного офісу не отримували ніяких доручень про зняття арешту

    0
  • Марина Томаш

    Сахарова Ксенія Вячеславівна
    для фіксування запиту та для того, щоб ми могли розібратися з цим питанням - зверніться, будь ласка, за номером 0800 502050

    2
  • Я зателефонувала за номером 0800502050,але чат бот Алла не розуміє моє звернення,каже картка активна, але це не так. Як мені вирішити моє питання? Якщо мене не чують у відділенні і по телефону. Ви порушуєте постанову кабміну про постанову зняття арешту з рахунків. Приват, моно та інші банки йдуть на діалог з клієнтом и питання вирішується.

    0
  • Добрый день а что минимальный платеж по карте сейчас не нужно вносить?

    0
  • Святослав Фінів

    Доброго дня, знаходжуся за кордоном, не можу зв"язатися із вашим банком. Я клієнт і ФОП, очікую переказ в доларах, який здійснили 7 березня. Чому кошти не надійшли на рахунок?

    0
  • svetlaya1616

    Можно в онлайн банке поменять $ на грн?

    0
  • В'ячеслав Скорбеж

    svetlaya1616 Так можна

    0
  • Марина Томаш

    Святослав Фінів
    є безкоштовний канал зв'язку з банком навіть з-за кордону:
    - зателефонуйте в підтримку платіжної системи, в рамках якої у Вас випущена картка, вони зможуть Вас з'єднати з банком,
    - або напишіть у чат-підтримку з додатка Sense SuperApp

    в рамках коментарів до статті в базі знань ми, на жаль, не зможемо вирішити Ваше запитання

    0
  • Марина Томаш

    Бородіна Тамара Сергіївна

    всі деталі кредитних канікул для банківських продуктів читайте у статті "Які умови кредитних канікул за всіма кредитними картками та кредитами з 1 березня 2022 року?".

    0
  • Марина Томаш

    Сахарова Ксенія Вячеславівна

    в рамках коментарів до статті в базі знань ми, на жаль, не зможемо вирішити Ваше запитання.

    Якщо не вдається вирішити питання в телефонному режимі, напишіть, будь ласка, в чат підтримку банку з додатка Sense SuperApp.

    0
  • Ирина

    Здравствуйте, работает ли отделение Альфа банка в Херсоне? Можно ли получить денежный перевод вестор Юнион?

    0
  • Марина Томаш

    Ирина

    станом на ранок 18 березня працює відділення "Херсонське №1" (м. Херсон, пр-т. Ушакова, 79). Графік 10:00-16:00
    Актуальну інформацію про роботу відділень дивіться на сайті банку.

    Отримати переказ можливо.

    0
  • Maksym S.

    У статті пишите "...Зменшення буде відбуватися до того моменту, поки кредитний ліміт не досягне 20 000 грн...", але мені взяли й зменшили 25-26 лютого до ~980 грн. Ось так і довіряй написаному ;-P

    0
  • Марина Томаш

    Maksym

    зменшення ліміту по Вашій картці було здійснено не в рамках цього процесу, т.я. він стартував з 12 березня.

    Ваш ліміт зменшили в перші дні воєнних дій для мінімізації ризиків та кредитного навантаження.

    0
  • Світлана

    Добрый день. Как войти в Sense SuperApp, если поменяла номер телефона и нахожусь за границей?

    0
  • Марина Томаш

    Світлана

    якщо для входу в додаток запитує код, то отримати його можливо тільки в смс на той номер, який був вказаний у Вас раніше.

    Зміна на іноземні номери наразі недоступна.

    0
  • В'ячеслав Скорбеж

    Світлана У найближчі тижні додамо можливість зміни номера через додаток.  У тому числі на іноземний номер.  Ще трохи почекати та зможете користуватися 🙏

    0
  • Здравствуйте. несколько дней назад, точнее 18 числа, я отправил перевод с литовского банка на свой счет альфа банка. три рабочих дня как бы уже прошло, деньги еще не зачислены. можно узнать, в чём проблема и когда будут зачислены деньги?

    0
  • Марина Томаш

    КІРПІКОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ
    для уточнення деталей зверніться в онлайн-чат в додатку Sense SuperApp або в Контакт-центр за номером 0800 502050 (з-за кордону 380 44 298 80 00. Графік роботи каналів підтримки у статті https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4458744032018

    0
  • КОСТЯНТИН САФОНОВ

    Расскажу вам историю про этот сенс банк. Я в Польше 3 года и насобирал 200000грн. Эта сумма была сначала в злотых потом обменял на гривны по хорошему курсу. Хотел положить их на сенс банк и перевести себе обратно в злотых. Как раз в это время поменяли лимиты в Украине на все транзакции. Я преувеличел лимит так как деньги понадобились срочно на операцию. На карте осталось 91000грн и они меня заблокировали. Зная что сейчас в стране война. Они говорят забирай в отделении лично. Не ужели так трудно отправить их своим банковским заграничным переводом или уже на мою карту 3 платежами. Пока думал как быть. Мне приходили смс с транзакциями по того счета. Я связался с ними и попросил закрыть. Но как мне ответили если закроешь счет то 30 дней есть чтобы забрать деньги потом их не станет. Вот такой ах. Ный банк. Сами есть и мошенники и воры.
    ответить

    0
  • Аліна Терещенко

    Костянтине, добрий день!
    Для більш детального аналізу вашої ситуації зверніться, будь ласка, в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 502050 (з-за кордону 380 44 298 80 00.

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.