Запитання
Як працює банк під час воєнного стану? Які особливості роботи банку зараз?
Відповідь
- Відповідно до норм Закону України "Про споживче кредитування" (розділ IV "Прикінцеві та перехідні положення", п.6 и п.61) у разі прострочення платежів в період карантину, воєнного стану та протягом 30 календарних днів після його закінчення, Sense Bank не нараховує штрафи та пені за кредитними продуктами.
- Банкомати та термінали продовжують стандартне обслуговування клієнтів банку.
- Відділення банку працюють. Список оновлюється на офіційному сайті банку кожен ранок.
- Доступне оформлення нових дебетових карток за допомогою Дія та відеочату.
Ми піклуємося про своїх клієнтів і тому скасували комісію за поповнення карток та погашення кредитів у касі для будь-яких сум (було 30 та 50 грн залежно від типу продукту);
А також продовжили на 180 днів строк дії карток, у яких закінчився термін використання у будь-якому місяці починаючи з лютого 2022 року. Продовжений строк дії автоматично продовжуємо ще на 180 днів, після його завершення, і так далі.
Розраховуватись карткою можна в каналах, де не перевірятиметься строк її дії (наприклад, банкомат, термінал, розрахунок в інтернеті за допомогою Google Pay/Аррle Pay). Операції на ресурсах, де потрібно вводити строк дії картки, можуть бути неуспішними, залежить від налаштувань ресурсу (для успішного розрахунку ви можете перевипустити картку на віртуальну в Sense SuperApp).
Відповіді на поширені запитання дивіться у розділі "Популярні статті" цієї Бази знань, а також у відповідях нижче:
Як можна обміняти валюту?
- Продаж валюти можливий у відділенні банку та в цифровому банку у межах стандартних лімітів.
- Покупка валюти за гривню доступна:
▪ в Sense SuperApp — в еквіваленті до 50 000 грн щомісяця та до 200 000 грн щомісяця для розміщення на депозит;
▪ у відділеннях банку — покупки валюти відбувається в порядку живої черги та за наявності валюти в касі. - Обмін валюти на валюту (обмін доларів на євро та навпаки євро на долари), доступно в цифровому банку у межах стандартних лімітів.
Як отримати переказ SWIFT?
Перекази SWIFT працюють:
- на отримання доступні, але з 26 лютого заблоковано відправлення переказів із країн Білорусь та Росія. Виплата переказів, надісланих з інших держав, відбувається стандартно за наявності валюти у відділенні. Враховуйте, що зарахування відбувається на рахунок;
- на відправку доступні лише перекази з певною метою, перелік яких вказано в статті "Відправити SWIFT переказ за кордон в період воєнного стану".
В мене депозити. Як їх отримати?
Всі депозитні угоди в банку обслуговуються в стандартному режимі і знаходяться під додатковим захистом зі сторони Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО).
Які виплати відшкодувань передбачені від ФГВФО?
З 01.04.2022 р. на час воєнного стану законом гарантується 100% відшкодування (без обмеження за сумою вкладу) всіх вкладів фізичним особам, а також фізичним особам-підприємцям.
Корисні статті
Які послуги та сервіси тимчасово недоступні на період воєнного стану?
Я опинився закордоном. Що я маю знати про користування картками банку?
Які ліміти на проведення операцій в Sense SuperApp?
Які обмеження на зняття готівки з карток Sense Bank на період воєнного стану?
Чому з мого рахунку списані кошти на погашення боргу без мого відома?
Кому заблоковано рахунки відповідно до Постанови НБУ від 24 лютого?
Коментарі
Коментарів: 23
Добрий день, а коли буде знято арешт згідно розпорядження кабінету міністрів України від 02 березня 2022 р. № 198-р
Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану
Віталій Ленів,
На сьогодні зняття арешту можливе лише у відділеннях банку (з паспортом) і лише якщо арештована сума менше 100 000 грн. Якщо біля вас немає працюючого відділення, зверніться на підтримку банку (Чат/КЦ).
Доброго дня,зверталася з документами особисто до відділення, отримала відповідь що від головного офісу не отримували ніяких доручень про зняття арешту
Сахарова Ксенія Вячеславівна
для фіксування запиту та для того, щоб ми могли розібратися з цим питанням - зверніться, будь ласка, за номером 0800 502050
Я зателефонувала за номером 0800502050,але чат бот Алла не розуміє моє звернення,каже картка активна, але це не так. Як мені вирішити моє питання? Якщо мене не чують у відділенні і по телефону. Ви порушуєте постанову кабміну про постанову зняття арешту з рахунків. Приват, моно та інші банки йдуть на діалог з клієнтом и питання вирішується.
Добрый день а что минимальный платеж по карте сейчас не нужно вносить?
Доброго дня, знаходжуся за кордоном, не можу зв"язатися із вашим банком. Я клієнт і ФОП, очікую переказ в доларах, який здійснили 7 березня. Чому кошти не надійшли на рахунок?
Можно в онлайн банке поменять $ на грн?
svetlaya1616 Так можна
Святослав Фінів
є безкоштовний канал зв'язку з банком навіть з-за кордону:
- зателефонуйте в підтримку платіжної системи, в рамках якої у Вас випущена картка, вони зможуть Вас з'єднати з банком,
- або напишіть у чат-підтримку з додатка Sense SuperApp
в рамках коментарів до статті в базі знань ми, на жаль, не зможемо вирішити Ваше запитання
Бородіна Тамара Сергіївна
всі деталі кредитних канікул для банківських продуктів читайте у статті "Які умови кредитних канікул за всіма кредитними картками та кредитами з 1 березня 2022 року?".
Сахарова Ксенія Вячеславівна
в рамках коментарів до статті в базі знань ми, на жаль, не зможемо вирішити Ваше запитання.
Якщо не вдається вирішити питання в телефонному режимі, напишіть, будь ласка, в чат підтримку банку з додатка Sense SuperApp.
Здравствуйте, работает ли отделение Альфа банка в Херсоне? Можно ли получить денежный перевод вестор Юнион?
Ирина
станом на ранок 18 березня працює відділення "Херсонське №1" (м. Херсон, пр-т. Ушакова, 79). Графік 10:00-16:00
Актуальну інформацію про роботу відділень дивіться на сайті банку.
Отримати переказ можливо.
У статті пишите "...Зменшення буде відбуватися до того моменту, поки кредитний ліміт не досягне 20 000 грн...", але мені взяли й зменшили 25-26 лютого до ~980 грн. Ось так і довіряй написаному ;-P
Maksym
зменшення ліміту по Вашій картці було здійснено не в рамках цього процесу, т.я. він стартував з 12 березня.
Ваш ліміт зменшили в перші дні воєнних дій для мінімізації ризиків та кредитного навантаження.
Добрый день. Как войти в Sense SuperApp, если поменяла номер телефона и нахожусь за границей?
Світлана
якщо для входу в додаток запитує код, то отримати його можливо тільки в смс на той номер, який був вказаний у Вас раніше.
Зміна на іноземні номери наразі недоступна.
Світлана У найближчі тижні додамо можливість зміни номера через додаток. У тому числі на іноземний номер. Ще трохи почекати та зможете користуватися 🙏
Здравствуйте. несколько дней назад, точнее 18 числа, я отправил перевод с литовского банка на свой счет альфа банка. три рабочих дня как бы уже прошло, деньги еще не зачислены. можно узнать, в чём проблема и когда будут зачислены деньги?
КІРПІКОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ
для уточнення деталей зверніться в онлайн-чат в додатку Sense SuperApp або в Контакт-центр за номером 0800 502050 (з-за кордону 380 44 298 80 00. Графік роботи каналів підтримки у статті https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4458744032018
Расскажу вам историю про этот сенс банк. Я в Польше 3 года и насобирал 200000грн. Эта сумма была сначала в злотых потом обменял на гривны по хорошему курсу. Хотел положить их на сенс банк и перевести себе обратно в злотых. Как раз в это время поменяли лимиты в Украине на все транзакции. Я преувеличел лимит так как деньги понадобились срочно на операцию. На карте осталось 91000грн и они меня заблокировали. Зная что сейчас в стране война. Они говорят забирай в отделении лично. Не ужели так трудно отправить их своим банковским заграничным переводом или уже на мою карту 3 платежами. Пока думал как быть. Мне приходили смс с транзакциями по того счета. Я связался с ними и попросил закрыть. Но как мне ответили если закроешь счет то 30 дней есть чтобы забрать деньги потом их не станет. Вот такой ах. Ный банк. Сами есть и мошенники и воры.
ответить
Костянтине, добрий день!
Для більш детального аналізу вашої ситуації зверніться, будь ласка, в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 502050 (з-за кордону 380 44 298 80 00.
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.