Воєнний стан. Як працює банк?

Запитання

Як працює банк під час воєнного стану? Які особливості роботи банку зараз?

Відповідь

  • Відповідно до норм Закону України "Про споживче кредитування" (розділ IV "Прикінцеві та перехідні положення", п.6 и п.61) у разі прострочення платежів в період карантину, воєнного стану та протягом 30 календарних днів після його закінчення, Sense Bank не нараховує штрафи та пені по кредитним продуктам.
  • Банкомати та термінали продовжують стандартне обслуговування клієнтів банку.
  • Відділення банку працюють. Список оновлюється на офіційному сайті банку кожен ранок.
  • Доступне оформлення нових дебетових карток за допомогою Дія та відеочату.

Ми піклуємося про своїх клієнтів і тому скасували комісію за поповнення карток та погашення кредитів у касі для будь-яких сум (було 30 та 50 грн в залежності від типу продукту);

А також продовжили на 180 днів строк дії карток, у яких закінчився термін використання у будь-якому місяці починаючи з лютого 2022 року. Продовжений строк дії автоматично продовжуємо ще на 180 днів, після його завершення, і так далі.
Розраховуватись карткою можна в каналах, де не перевірятиметься строк її дії (наприклад, банкомат, термінал, розрахунок в інтернеті за допомогою Google Pay/Аррle Pay). Операції на ресурсах, де потрібно вводити строк дії картки, можуть бути неуспішними, залежить від налаштувань ресурсу (для успішного розрахунку ви можете перевипустити картку на віртуальну в Sense SuperApp). 

Відповіді на поширені запитання дивіться у розділі "Популярні статті" цієї Бази знань, а також у відповідях нижче:

Як можна обміняти валюту?

  • Продаж валюти можливий у відділенні банку та в цифровому банку у межах стандартних лімітів.
  • Покупка валюти за гривню доступна:
    ▪ в Sense SuperApp — в еквіваленті до 50 000 грн щомісяця та до 200 000 грн щомісяця для розміщення на депозит;
    ▪ у відділеннях банку — покупки валюти відбувається в порядку живої черги та за наявності валюти в касі.
  • Обмін валюти на валюту (обмін доларів на євро та навпаки євро на долари), доступно в цифровому банку у межах стандартних лімітів.

Як отримати переказ SWIFT? 

Перекази SWIFT працюють:

  • на отримання доступні, але з 26 лютого заблоковано відправлення переказів із країн Білорусь та Росія. Виплата переказів, надісланих з інших держав, відбувається стандартно за наявності валюти у відділенні. Враховуйте, що зарахування відбувається на рахунок;
  • на відправку доступні лише перекази:
    • фізичними особами-нерезидентами іноземної валюти, купленої за кошти, одержані в разі загибелі військовослужбовця, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 168 “Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім’ям під час дії воєнного стану";
    • з оплати витрат на лікування в медичних закладах іноземної держави, оплати витрат на транспортування хворих, оплати витрат, пов’язаних зі смертю громадян за кордоном (транспортні витрати та витрати на поховання);
    • з перерахування коштів за навчання на рахунки навчальних закладів іноземної держави;
    • з перерахування коштів для виплати аліментів;
    • з оплати товарів критичного імпорту (товари для військових).

В мене депозити. Як їх отримати?

Всі депозитні угоди в банку обслуговуються в стандартному режимі і знаходяться під додатковим захистом зі сторони Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО).

Які виплати відшкодувань передбачені від ФГВФО?

З 01.04.2022 р. на час воєнного стану законом гарантується 100% відшкодування (без обмеження за сумою вкладу) всіх вкладів фізичним особам, а також фізичним особам-підприємцям.

Корисні статті

Які послуги та сервіси тимчасово недоступні на період воєнного стану?

Я опинився закордоном. Що я маю знати про користування картками банку?

Які ліміти на проведення операцій в Sense SuperApp/My Sense Bank?

Які обмеження на зняття готівки з карток Sense Bank на період воєнного стану?

Чому з мого рахунку списані кошти на погашення боргу без мого відома?

Кому заблоковано рахунки відповідно до Постанови НБУ від 24 лютого?

Чи була ця стаття корисною?
361 з 1353 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 21

  • Віталій Ленів

    Добрий день, а коли буде знято арешт згідно розпорядження кабінету міністрів України від 02 березня 2022 р. № 198-р
    Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану

    0
  • Марина Томаш

    Віталій Ленів,

    На сьогодні зняття арешту можливе лише у відділеннях банку (з паспортом) і лише якщо арештована сума менше 100 000 грн. Якщо біля вас немає працюючого відділення, зверніться на підтримку банку (Чат/КЦ).

    0
  • Доброго дня,зверталася з документами особисто до відділення, отримала відповідь що від головного офісу не отримували ніяких доручень про зняття арешту

    0
  • Марина Томаш

    Сахарова Ксенія Вячеславівна
    для фіксування запиту та для того, щоб ми могли розібратися з цим питанням - зверніться, будь ласка, за номером 0800 502050

    2
  • Я зателефонувала за номером 0800502050,але чат бот Алла не розуміє моє звернення,каже картка активна, але це не так. Як мені вирішити моє питання? Якщо мене не чують у відділенні і по телефону. Ви порушуєте постанову кабміну про постанову зняття арешту з рахунків. Приват, моно та інші банки йдуть на діалог з клієнтом и питання вирішується.

    0
  • Добрый день а что минимальный платеж по карте сейчас не нужно вносить?

    0
  • Святослав Фінів

    Доброго дня, знаходжуся за кордоном, не можу зв"язатися із вашим банком. Я клієнт і ФОП, очікую переказ в доларах, який здійснили 7 березня. Чому кошти не надійшли на рахунок?

    0
  • svetlaya1616

    Можно в онлайн банке поменять $ на грн?

    0
  • Вячеслав Скорбеж

    svetlaya1616 Так можна

    0
  • Марина Томаш

    Святослав Фінів
    є безкоштовний канал зв'язку з банком навіть з-за кордону:
    - зателефонуйте в підтримку платіжної системи, в рамках якої у Вас випущена картка, вони зможуть Вас з'єднати з банком,
    - або напишіть у чат-підтримку з додатка Sense SuperApp

    в рамках коментарів до статті в базі знань ми, на жаль, не зможемо вирішити Ваше запитання

    0
  • Марина Томаш

    Бородіна Тамара Сергіївна

    всі деталі кредитних канікул для банківських продуктів читайте у статті "Які умови кредитних канікул за всіма кредитними картками та кредитами з 1 березня 2022 року?".

    0
  • Марина Томаш

    Сахарова Ксенія Вячеславівна

    в рамках коментарів до статті в базі знань ми, на жаль, не зможемо вирішити Ваше запитання.

    Якщо не вдається вирішити питання в телефонному режимі, напишіть, будь ласка, в чат підтримку банку з додатка Sense SuperApp.

    0
  • Ирина

    Здравствуйте, работает ли отделение Альфа банка в Херсоне? Можно ли получить денежный перевод вестор Юнион?

    0
  • Марина Томаш

    Ирина

    станом на ранок 18 березня працює відділення "Херсонське №1" (м. Херсон, пр-т. Ушакова, 79). Графік 10:00-16:00
    Актуальну інформацію про роботу відділень дивіться на сайті банку.

    Отримати переказ можливо.

    0
  • Maksym

    У статті пишите "...Зменшення буде відбуватися до того моменту, поки кредитний ліміт не досягне 20 000 грн...", але мені взяли й зменшили 25-26 лютого до ~980 грн. Ось так і довіряй написаному ;-P

    0
  • Марина Томаш

    Maksym

    зменшення ліміту по Вашій картці було здійснено не в рамках цього процесу, т.я. він стартував з 12 березня.

    Ваш ліміт зменшили в перші дні воєнних дій для мінімізації ризиків та кредитного навантаження.

    0
  • Світлана

    Добрый день. Как войти в Sense SuperApp, если поменяла номер телефона и нахожусь за границей?

    0
  • Марина Томаш

    Світлана

    якщо для входу в додаток запитує код, то отримати його можливо тільки в смс на той номер, який був вказаний у Вас раніше.

    Зміна на іноземні номери наразі недоступна.

    0
  • Вячеслав Скорбеж

    Світлана У найближчі тижні додамо можливість зміни номера через додаток.  У тому числі на іноземний номер.  Ще трохи почекати та зможете користуватися 🙏

    0
  • Здравствуйте. несколько дней назад, точнее 18 числа, я отправил перевод с литовского банка на свой счет альфа банка. три рабочих дня как бы уже прошло, деньги еще не зачислены. можно узнать, в чём проблема и когда будут зачислены деньги?

    0
  • Марина Томаш

    КІРПІКОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ
    для уточнення деталей зверніться в онлайн-чат в додатку Sense SuperApp або в Контакт-центр за номером 0800 502050 (з-за кордону 380 44 298 80 00. Графік роботи каналів підтримки у статті https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4458744032018

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.