Операція по картці з помилкою. В чому може бути причина?

Запитання

Мені надійшла смс про помилку в операції по картці та посиланням на цю статтю. В чому може бути причина?

Відповідь

Ми отримали запит на проведення операції, але було перевищено один із лімітів сервісу:

  • на одну операцію;
  • денний ліміт;
  • місячний ліміт. 

З діючими лімітами сервісу ознайомтесь у статті "Які ліміти на проведення операцій в Sense SuperApp/My Sense Bank?".

Такі ліміти неможливо змінити, вони однакові для всіх клієнтів.

При цьому ви можете використовувати альтернативні варіанти переказів з окремими лімітами на такі операції.

Наприклад, ви вже в Sense здійснили переказ по номеру картки на картку іншого банку на суму 100 000 грн (тобто використали денний/місячний ліміт на цю операцію) але ще сьогодні потрібно перевести 50 000 грн. Цю суму ви зможете перерахувати через переказ по номеру рахунку IBAN.

Корисні статті

Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp

Як розраховуються ліміти на проведення операцій в Sense SuperApp/My Sense Bank?

Які тарифи на проведення операцій в Sense SuperApp/My Sense Bank?

Чи була ця стаття корисною?
21 з 107 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.