Операція по картці з помилкою. В чому може бути причина?
Запитання
Мені надійшла смс про помилку в операції по картці та посиланням на цю статтю. В чому може бути причина?
Відповідь
Ми отримали запит на проведення операції, але було перевищено один із лімітів сервісу:
- на одну операцію;
- денний ліміт;
- місячний ліміт.
З діючими лімітами сервісу ознайомтесь у статті "Які ліміти на проведення операцій в Sense SuperApp/My Sense Bank?".
Такі ліміти неможливо змінити, вони однакові для всіх клієнтів.
При цьому ви можете використовувати альтернативні варіанти переказів з окремими лімітами на такі операції.
Наприклад, ви вже в Sense здійснили переказ по номеру картки на картку іншого банку на суму 100 000 грн (тобто використали денний/місячний ліміт на цю операцію) але ще сьогодні потрібно перевести 50 000 грн. Цю суму ви зможете перерахувати через переказ по номеру рахунку IBAN.
Корисні статті
Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp
Як розраховуються ліміти на проведення операцій в Sense SuperApp/My Sense Bank?
Які тарифи на проведення операцій в Sense SuperApp/My Sense Bank?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.