Завдання
Здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp. Відеодзвінок зі співробітником банку через Sense SuperApp. Зателефонувати в банк через відеодзвінок.
Умова
Графік роботи відеочату — щоденно з 06:30 до 01:00.
Рішення
Переглядаєте статтю зі смартфона? Перейдіть за посиланням https://sense.top/VChat та продовжуйте, починаючи з п. 3 інструкції нижче. Або ознайомтеся з повною інструкцією з використання сервісу в статті.
- З робочого столу перейдіть у розділ "Підтримка".
- Натисніть "Відеочат".
- Натисніть "Почати відеодзвінок".
- Надайте доступ до камери та мікрофону.
- Дочекайтесь з'єднання зі співробітником банку для вирішення ваших питань.
- Під час першого звернення погодьтеся на запит активації ліцензії (це вікно завжди англійською мовою та тільки для IOS). Для успішного відеодзвінка натисніть на кнопку Activate.
- Після завершення відеодзвінка, оцініть обслуговування.
Корисні статті
Транслювати екран смартфону у відеодзвінку через Sense SuperApp
Здійснити відеодзвінок без введення логіну та паролю в Sense SuperApp
Розблокувати обліковий запис Sense SuperApp
Як працює онлайн-підтримка Sense Bank для приватних клієнтів?
Коментарі
Коментарів: 2
Доброго дня як мені зробити відеочат
Оксано, добрий день. Щоб звернутись у відеочат, просто скористайтесь інструкцією, яка описана в цій статті.
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.