Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
Проблема
Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp. Помилка під час відеодзвінка через цифровий банк Sense SuperApp.
Рішення
Спричинити помилку може те, що під час першого відеодзвінка ви відхилили активацію ліцензії (у вікні на скріні нижче натиснули Cancel замість Activate).
Для виправлення помилки:
- Видалиіть цифровий банк Sense SuperApp з вашого пристрою.
- Заново встановіть його та здійсніть повторний перший вхід у Sense SuperApp.
- Виконайте відеодзвінок у банк через Sense SuperApp і під час першого дзвінка натисніть Activate.
Корисні статті
Чи була ця стаття корисною?
2 з 6 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.