Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
Проблема
Повідомлення "Обмежено доступ до акаунту" або "Ваш акаунт заблоковано". Що робити? Не можу виконати вхід в цифровий банк Sense SuperApp. Що робити, якщо заблоковано доступ до цифрового банку Sense SuperApp?
Рішення
Доступ до цифрового банку Sense SuperApp може бути заблоковано по одній із причин:
Причина перша. Ви некоректно ввели ПІН для входу.
Зачекайте 15 хвилин, потім змініть ПІН для входу використовуючи інструкцію "Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp" та виконайте вхід у застосунок вже з новим ПІН.
Причина друга. Доступ заблоковано службою безпеки банку.
Для уточнення деталей та можливості розблокування запису:
▪ здійсніть відеодзвінок за інструкцією "Розблокувати обліковий запис Sense SuperApp";
▪ зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Причина третя. У вас є прострочена заборгованість за кредитом більше, ніж 30 днів та наявна пропозиція реструктуризувати цю заборгованість, і ми не змогли з вами зв'язатись, щоб урегулювати питання.
Для розблокування запису зателефонуйте за номером 0800 50 02 56. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Корисні статті
Як працює онлайн-підтримка Sense Bank для приватних клієнтів?
Коментарі
Коментарів: 10
Я розумію що заблоковано як розблокувати?
Не получается зайти Браузер хром щоб підключити відео чат
Наталіє, для вирішення питання, зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Добрий день.Я не можу зайти в Альфа банк,карточки біля мене нема,потребує 3цифри cvv,як зайти?
Павле, з цього приводу зателефонуйте в контакт-центр за номером телефону 0 800 50 20 50. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Восстановить аккаунт
Для вирішення питання, зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
На всіх віртуальних картках з 1 грудня 2022 року змінено логотип на Sense Bank. На виготовлення пластикових карток з логотипом Sense Bank потрібен був деякий час, бо це залежить від заводу-виробника карток. Та вже з 20 березня, наші клієнти отримують оновлені пластикові картки.
Здравствуйте, я зарегистрирован но когда пытаюсь войти в приложение оно хочет создать мне новый аккаунт. Как мне войти в существующий?
Ілле Миколайовичу, для вирішення питання, зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.