Проблема
Повідомлення "Обмежено доступ до акаунту", "Ваш акаунт заблоковано", "Неправильний CVV ". Що робити? Не можу виконати вхід в цифровий банк Sense SuperApp. Що робити, якщо заблоковано доступ в Sense SuperApp?
Рішення
Доступ в Sense SuperApp може бути заблоковано з однієї з причин нижче. Ознайомтесь з відповідними діями для вирішення.
Причина перша. Ви некоректно ввели ПІН для входу.
Зачекайте 15 хвилин, потім змініть ПІН для входу, використовуючи інструкцію "Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp", та виконайте вхід у застосунок вже з новим ПІН.
Причина друга. Щось не так з документами.
Така помилка найчастіше виникає, якщо ви змінили документи, але не актуалізували їх у банку.
Оновіть документи в банку — якщо у вас:
- ID-картка — зверніться у відеочат, скориставшись підказками у статті "Здійснити відеодзвінок без введення логіну та паролю в Sense SuperApp";
- паспорт старого зразка (книжечка) — зверніться до будь-якого відділення банку.
Причина третя. Щось не так з CVV.
Якщо ви не пам'ятаєте CVV або під час його введення отримали повідомлення, що він неправильний — зателефонуйте нам за номером телефону 0 800 50 20 50 або зверніться у відеочат за посиланням https://sense.top/VChat. Наші спеціалісти допоможуть вирішити це питання якомога швидше.
Причина четверта. Доступ заблоковано службою безпеки банку.
Для уточнення деталей та можливості розблокування запису:
- здійсніть відеодзвінок за інструкцією "Розблокувати обліковий запис Sense SuperApp";
- зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Причина п'ята. У вас є прострочена заборгованість за кредитом більше, ніж 30 днів, та наявна пропозиція реструктуризувати цю заборгованість, і ми не змогли з вами зв'язатись, щоб урегулювати питання.
Для розблокування облікового запису зателефонуйте за номером 0800 50 02 56. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Корисні статті
Що робити, якщо щось не працює?
Здійснити відеодзвінок без введення логіну та паролю в Sense SuperApp
Розблокувати обліковий запис Sense SuperApp
Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
Як працює онлайн-підтримка Sense Bank для приватних клієнтів?
Коментарі
Коментарів: 10
Здравствуйте, я зарегистрирован но когда пытаюсь войти в приложение оно хочет создать мне новый аккаунт. Как мне войти в существующий?
Не получается зайти Браузер хром щоб підключити відео чат
Наталіє, для вирішення питання, зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Добрий день.Я не можу зайти в Альфа банк,карточки біля мене нема,потребує 3цифри cvv,як зайти?
Павле, з цього приводу зателефонуйте в контакт-центр за номером телефону 0 800 50 20 50. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Восстановить аккаунт
Для вирішення питання, зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
На всіх віртуальних картках з 1 грудня 2022 року змінено логотип на Sense Bank. На виготовлення пластикових карток з логотипом Sense Bank потрібен був деякий час, бо це залежить від заводу-виробника карток. Та вже з 20 березня, наші клієнти отримують оновлені пластикові картки.
Ілле Миколайовичу, для вирішення питання, зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Я розумію що заблоковано як розблокувати?
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.