Запитання
Прийшли за готівкою, а відділення зачинено. Що робити? Замовили бронь коштів, а в цей день повітряна тривога. Коли можна зняти гроші, якщо в день броні відділення зачинено? Якщо я забронював кошти і не зміг отримати через тривогу, що робити? Коли можу отримати кошти, якщо під час візиту пролунала тривога? Якщо я забронював кошти і не зміг отримати через відключення світла, коли можу їх отримати? Коли можу отримати кошти, якщо під час візиту відключили електроенергію?
Відповідь
На сьогодні обставини в країні змушують вносити корективи в обслуговування клієнтів.
На час повітряної тривоги відділення банку не працюють заради безпеки клієнтів та співробітників. Теж вимушені припинити обслуговування, якщо виникають перебої в електроенергії.
Тому, якщо на дату броні коштів в місті повітряна тривога або у відділенні відсутня електроенергія, ви можете отримати кошти за цією бронню протягом дня або на наступний робочий день (за умови, що відділення працює).
Якщо не вдалось отримати кошти протягом цих двох днів — бронь буде скасовано. Замовте готівку на іншу дату.
Щиро бажаємо миру на нашій землі!
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.