Налаштувати чат у месенджері з клієнтом банку в Sense SuperApp

Завдання

Налаштувати чат у месенджері цифрового банку Sense SuperApp. Видалити чат в месенджері Sense SuperApp. Заблокувати користувача в месенджері Sense SuperApp. 

Рішення

Для зміни налаштувань чату в Sense:

  1. Відкрийте необхідний чат.
  2. Перейдіть в меню в правому верхньому кутку екрану.
  3. Оберіть необхідний параметр налаштувань (переведіть бігунок в статус "Активний"):
    "Додати чат на робочий стіл" — для швидкого доступу до ярлику чату просто з робочого столу застосунку;
    "Редагувати контакт" — для зміни назви чату з певним користувачем;
    "Заблокувати контакт" — для блокування повідомлень від користувача;
    "Видалити чат" — для видалення цього чату з історії месенджеру.

Корисні статті

Створити чат з клієнтом банку в Sense SuperApp

Написати в чат клієнту банку через Sense SuperApp

Закріпити чат з клієнтом банку в Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
2 з 2 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.