Запитання
Які правила та умови користування месенджером в Sense SuperApp? На чому базується безпека та конфіденційність месенджеру в Sense?
Відповідь
Наскільки обмін повідомленнями в месенджері є безпечним?
Сервіс фінансового месенджеру доступний лише в авторизованій зоні Sense SuperApp. Під час обміну повідомленнями використовується шифрування інформації для користувачів.
Чи зберігає банк мою переписку?
Інформація зберігається в банку в зашифрованому вигляді. З клієнтом узгоджено надання дозволу на збереження інформації згідно з Договором про банківське обслуговування. Доступ до інформації може бути наданий виключно відповідно до законодавства України:
- п.8.8 — "Підписанням цього Договору Клієнт надає свою згоду Банку на доступ до інформації та зберігання Банком інформації щодо обміну повідомленнями між користувачами Системи та до всіх даних/інформації, отриманих/ої в процесі такого обміну";
- п.2.2.13 — "Банк залишає за собою право відмовити Клієнту в пересиланні інформації між Користувачами Системи та/або повністю чи частково видалити зі своїх серверів будь-яку інформацію та матеріали, щодо обміну повідомленнями між Користувачами Системи, всіх даних та інформації, отриманих/ої в процесі такого обміну, якщо такі дані та інформація порушують норми діючого законодавства України та/або умови цього Договору".
Чому замість слів я бачу "емодзі"?
Задля підвищення безпеки у спілкуванні між користувачами, чат обмежує використання деяких слів, тому такі слова блокуються і відображаються у вигляді емодзі.
Чому не можна відправляти зовнішні вкладення (файли, зображення)?
Фінансовий месенджер — це вдосконалений сервіс швидких грошових переказів з можливістю додавати листівки до переказу, а також написати отримувачу текстове повідомлення. Його основний функціонал не передбачає відправку зовнішніх вкладень.
Чому не можу зробити скрін відправки переказу?
Задля підвищення безпеки користувачів налаштуваннями заблокована можливість робити скрін екрану чату або робити відеозапис. Всю історію переказів можна проглянути в історії операцій картки або у виписці.
Які правила користування фінансовим месенджером? Де вони описані?
Згідно з умовами Договору про банківське обслуговування:
- п.2.3.12 — "Користувач зобов’язується не використовувати Систему для дій, не сприяти таким діям і не підтримувати за допомогою Системи такі дії з боку третіх осіб, що є незаконними, шахрайськими, дискримінаційними або такими, що вводять в оману, порушують права інших осіб, порушують громадський порядок, посягають на честь та гідність громадян і організацій або викликають їх скарги; дії щодо створення терористичної групи чи терористичної організації, сприяння вчиненню терористичного акту, колабораційної діяльності, державної зради, контрабанди; дії щодо незаконного придбання/зберігання/ розповсюдження зброї, боєприпасів, та інші кримінальні правопорушення";
- п.2.3.13 — "Банк не несе відповідальності за дії, що були здійснені Користувачем за допомогою Системи, за здійснення Користувачем дій, визначених у пункті 2.3.12. цього Додатку №8, в тому числі за дії, що були проведені за 158 допомогою Системи особами, які не уповноважені Користувачем на проведення відповідних операцій за допомогою Системи (шахрайські дії, соціальна інженерія)".
Чи можливо використовувати месенджер для вирішення питань зі співробітником банку?
Ні. Месенджер створений для спілкування в особистих цілях та для зручного здійснення переказів. А для вирішення питань з обслуговування зверніться:
- в онлайн-чат в Sense SuperApp або зі смартфону перейдітьза прямим посиланням;
- у відеочат в цифровому банку Sense SuperApp або зі смартфону перейдіть за прямим посиланням;
- за номером 0 800 50 20 50.
Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти у питаннях практично з будь-якої теми.
Корисні статті
Написати в месенджері клієнту банку в цифровому банку Sense SuperApp
Договір про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.