Проблема
Не бачу шаблонів комунальних платежів. Зникли шаблони комуналки.
Рішення
З технічних причин деякі шаблони з оплати комунальних платежів та поповнення мобільного телефону стали недоступними з 23.12.2022 року.
Всього декілька простих кроків, щоб і надалі зручно здійснювати оплату:
Крок 1. Здійсніть новий платіж з оплати комунальних послуг або поповнення мобільного та створіть новий шаблон. Деталі описані у статті "Створити шаблон у Sense SuperApp".
Крок 2. Якщо потрібну організацію під час створення платежу не знайшло — здійсніть платіж за реквізитами у Sense SuperApp.
Крок 3. Видаліть старі шаблони, які встигли створити до 23 грудня. А надалі використовуйте нові шаблони для успішного проведення оплат. Дивіться інструкцію в статті "Видалити шаблон платежу, створенного в Sense SuperApp".
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Коментарі
Коментарів: 4
На 1 января невозможно найти в платежах по названию или ЄДРПОУ ни Харьковводоканал (03361715), ни Харьковоблэнерго (00131954)
Олександре, для детального аналізу зверніться в онлайн-чат у цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
после изменений с 23.12 оплатить коммунальные платежи стало невозможным, не ищет по адресу, не по ЄДРПОУ, не по номеру счета. Клиенты не довольны.
Олексію, для детального аналізу та допомоги зверніться в онлайн-чат у цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.