Неуспішний пошук статей в Базі знань співробітником банку

Проблема

Не відображаються статті для співробітника. Не бачу відповіді на запитання. Не бачу статей.

Рішення

Мабуть, ти співробітник Sense Bank, який не залогінився у Базу знань і в тебе виникли складнощі з пошуком статей.

Дивись невеличку інструкцію, що робити у такій ситуації:
Крок 1. Якщо вхід у Базу знань не відбувся автоматично натисни "Увійти" на стартовій сторінці.
яз 3.png

Крок 2. Слідуй далі підказкам у статті "Як увійти в особистий кабінет в Базі знань?".

Чи була ця стаття корисною?
1 з 1 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.