Запитання
Чому закрили картку без мого відома?
Відповідь
Налаштовано автоматичний процес закриття карток, а точніше їх ануляції, за якими водночас:
- не здійснювались операції більше шести місяців поспіль;
- якщо залишок на рахунку менше 100 грн;
- відсутня заборгованість за кредитною лінією.
Процес відбувається на підставі розділу 4 "Права та обов'язки сторін" п. 4.1.23. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб.
Ваша картка анульована, але рахунок, до якого була оформлена картка не закрито. Закрити рахунок ви можете у Sense SuperApp, для цього скористайтесь інструкцією у статті "Закрити картковий рахунок в гривні через Sense SuperApp".
Якщо бажаєте поновити користування карткою — зверніться в онлайн-чат або відеочат цифрового банку Sense SuperApp, або зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50.
Коментарі
Коментарів: 2
Для звичайних клієнтів під поняттям "закриття картки" розуміється ануляція платіжної картки й закриття поточного рахунку до неї. Де-факто, банк просто мовчки анулює картку без закриття рахунку. Щодо ануляції картки в базі знань уже є стаття і там інші поняття...
Якщо банк і прийняв рішення анулювати картку, то треба це робити відкрито:
Що дасть такий підхід? Якщо клієнтові вдруг знадобиться скористатися карткою, яка була банком тихо ануьована, то для нього це буде непріємна несподіванка. Клієнт звичайно буду роздратований на банк. А так банк буде зазделегіть повідомляти клієнтів про свої вчинки й якщо клієнтову потрібна буде картка, то він виконає умови, якщо ні -- погодиться з автоматичною ануляцією.
ps Сьогодні помітив, що банк тихо анулював моєму батькові картку Cameleon із строком дії до 01/27. Це він зродив на початку січня. Підтримка замість відновлення попередньої картки пропонувала її перевипустити. Я не розумію навіщо банку так розкидатися пластиком, коли він під час війни в дефіциті.
Максиме, враховуючи ваші побажання та рекомендації, додали деталізацію в статтю. Стосовно процесу, то ануляція картки виконується згідно з 4.1.23. ДБО, підписуючи який, наші клієнти приймають ці умови. І звісно, по факту ануляції картки, банк повідомляє про це клієнтів, за допомогою смс або PUSH-інформування. Якщо ваш батько, на жаль, не отримав повідомлення, пропонуємо звернутись в онлайн-чат цифрового банку Sense SuperApp для з'ясування причини.
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.