Перейти до основного контенту

Чому закрили картку без мого відома?

Коментарі

Коментарів: 2

  • Maksym S.

    Для звичайних клієнтів під поняттям "закриття картки" розуміється ануляція платіжної картки й закриття поточного рахунку до неї. Де-факто, банк просто мовчки анулює картку без закриття рахунку. Щодо ануляції картки в базі знань уже є стаття і там інші поняття...

    Якщо банк і прийняв рішення анулювати картку, то треба це робити відкрито:

    • за місяць до планової ануляції попередити клієнта про це через PUSH та/або листом на електронну адресу: у зв'язку з невиконанням деяких умов за карткою/рахунком банком буде прийнято рішення щодо анулювання картки й для уникнення цього треба зробити наступні кроки;
    • після ануляції картки слід повідомити клієнта про це через SMS, PUSH та/або листом на електронну адресу: у зв'язку з невиконанням деяких умов за карткою/рахунком банком прийнято рішення щодо анулювання картки, рахунок і надалі залишається відкритим і у разі необхідності Ви можете через підтримку перевипустити анульовану картку в зручний момент.

    Що дасть такий підхід? Якщо клієнтові вдруг знадобиться скористатися карткою, яка була банком тихо ануьована, то для нього це буде непріємна несподіванка. Клієнт звичайно буду роздратований на банк. А так банк буде зазделегіть повідомляти клієнтів про свої вчинки й якщо клієнтову потрібна буде картка, то він виконає умови, якщо ні -- погодиться з автоматичною ануляцією.

    ps Сьогодні помітив, що банк тихо анулював моєму батькові картку Cameleon із строком дії до 01/27. Це він зродив на початку січня. Підтримка замість відновлення попередньої картки пропонувала її перевипустити. Я не розумію навіщо банку так розкидатися пластиком, коли він під час війни в дефіциті.

    0
  • Віталія Шишкіна
    Эксперт (золото)

    Максиме, враховуючи ваші побажання та рекомендації, додали деталізацію в статтю. Стосовно процесу, то ануляція картки виконується згідно з 4.1.23. ДБО, підписуючи який, наші клієнти приймають ці умови. І звісно, по факту ануляції картки, банк повідомляє про це клієнтів, за допомогою смс або PUSH-інформування. Якщо ваш батько, на жаль, не отримав повідомлення, пропонуємо звернутись в онлайн-чат цифрового банку Sense SuperApp для з'ясування причини.

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.