Проблема
Не надходить смс з кодом підтвердження під час входу в Sense SuperApp.
Рішення
Якщо не надійшло смс з кодом підтвердження під час входу в Sense SuperApp, виконайте наступні дії:
- перезавантажте смартфон і спробуйте виконати вхід в Sense SuperApp повторно;
- якщо ви перебуваєте в роумінгу — змініть вручну мобільного оператора (роумінгового партнера) через налаштування вашого смартфона:
- інструкція для iOS;
- інструкція для Android. - якщо рекомендації не допомогли, зверніться:
- у відеочат за прямим посиланням https://sense.top/VChat;
- в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50;
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.