Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp

Проблема

Не надходить смс з кодом підтвердження під час входу в Sense SuperApp.

Рішення

Якщо не надійшло смс з кодом підтвердження під час входу в Sense SuperApp, виконайте наступні дії:

  • перезавантажте смартфон і спробуйте виконати вхід в Sense SuperApp повторно;
  • якщо ви перебуваєте в роумінгу — змініть вручну мобільного оператора (роумінгового партнера) через налаштування вашого смартфона:
    - інструкція для iOS;
    - інструкція для Android.
  • якщо рекомендації не допомогли, зверніться:
    - у відеочат за прямим посиланням https://sense.top/VChat;
    - в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте до контакт-центру за номером 0800 50 20 50;

Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

Корисні статті

Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
4 з 7 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.