АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ
- Акція для власників карток "ВИГОДА". "Святкуємо Незалежність разом!"
- Акція для клієнтів, які користуються Sense SuperApp "0% комісії на перекази з-за кордону"
- Нарахування бонусів Cash'u Club за операції 8 та 9 липня
- Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
- Обслуговування ІБС в період воєнного стану. Які доповнення в ДБО від 9 травня?
- Ліміт на зарахування Р2Р-переказів з карток інших банків від 1 червня
- Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
- Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
- Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
- Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
- Які зміни за карткою Сaméléon введено від 13 лютого 2024 року?
- Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
- Як додавати або видаляти картку з Apple Pay, Google Pay, SwatchPay! та Mi Band Pay?
- Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
- Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
- Акція "Вихідні з кешбеком за кредиткою"
- Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
- Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
- Як перевипустити картку та замовити доставку пластику за кордон?
- Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
- Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
- Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
- Не можу додзвонитися на номери 3344 та 3530
- Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
- Як погасити заборгованість, щоб і надалі користуватися Cash'u Club?
- Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
- Що таке "Дохідний сейф"? Як ним користуватись? Як поповнювати?
- Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
- Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
- Помилка за карткою. В чому причина?