Перейти до основного контенту
Головна сторінка Довідкового центру Приватні особи Приватні особи
Спільнота Надіслати запит
Увійти
  1. Приватні особи
  2. ПРО БАНК
  3. АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

  • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
  • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб?
  • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
  • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
  • Дивіться Megogo безкоштовно! Акція для клієнтів Sense Bank
  • Трансляція бою Олександра Усика - Даніеля Дюбуа 19 липня на платформі Megogo для клієнтів Sense Bank
  • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
  • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
  • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
  • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
  • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
  • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
  • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
  • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
  • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
  • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
  • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
  • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
  • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
  • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
  • Не можу додзвонитися на номери 3344 та 3530
  • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
  • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
  • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
  • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
  • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
  • Помилка за карткою. В чому причина?
  • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
  • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
  • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
  • Далі ›
  • Остання »
Приватні особи