АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ
- "Чесна Вигода" з карткою "ВИГОДА" від Sense Bank
- Осінній look або редизайн Sense SuperApp. Що нового?
- Які ліміти на операції за картками встановлені з 15 листопада?
- Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
- Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
- Які зміни відбудуться по картці Connect з 15 листопада?
- Які зміни в депозитних програмах введені 21 та 27 вересня?
- Які зміни в тарифах карток для пенсійних та соціальних виплат введені з 20 жовтня?
- Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
- Які операції недоступні в інтернет-банку My Sense Bank з 5 жовтня?
- Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
- Не можу додзвонитися на номери 3344 та 3530
- Які зміни внесено до програми лояльності картки "ВИГОДА" з 7 квітня?
- Які зміни в тарифах платіжних карток введено з 1 червня?
- Як вплинув на клієнтів перехід банку на нове покоління системи електронних платежів з 1 квітня?
- Які доповнення в процедурі інформування клієнтів відбулися з 20 квітня 2023 року?
- Чому я почав отримувати PUSH-повідомлення замість смс?
- Зміни в Договорі про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб з 16 лютого
- Які зміни в процедурі списання та авторизації операцій для розрахунків в різних валютах з 17 січня?
- Припинена співпраця зі страховою компанією "Альфа Страхування". Що буде з діючими договорами?
- Які зміни в тарифах дебетових карток з 01.10.2022?
- Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
- Що таке "Дохідний сейф"? Як ним користуватись? Як поповнювати?
- Помилка по картці при проведенні операції. В чому причина?
- Операція по картці з помилкою. В чому може бути причина?
- Помилка по картці. В чому причина?
- Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
- Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
- Операція по картці з помилкою. Що робити?
- Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?