Перейти до основного контенту
Головна сторінка Довідкового центру Приватні особи Приватні особи
Спільнота Надіслати запит
Увійти
  1. Приватні особи
  2. ОНЛАЙН СЕРВІСИ
  3. ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

Проблемні ситуації та помилки при користуванні

  • Виникла помилка під час оформлення дитячої картки TRY. Що робити?
  • Помилка "Наразі неможливо виконати цю дію" під час оплати комунальних послуг в Sense SuperApp
  • Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
  • Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
  • Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
  • Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
  • Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
  • Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
  • Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
  • Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
  • Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
  • Не можу транслювати екран смартфону або зробити скріншот в Sense SuperApp
  • Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
  • Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
  • Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
  • Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
  • Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
  • Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
  • Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
  • Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
  • Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"
Приватні особи