ПОМИЛКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ
Проблемні ситуації та помилки при користуванні
- Не можу здійснити вхід в Sense SuperApp. Що робити?
- Помилка "Пристрій заблоковано" або "Хтось вкрав наші коржики" в Sense SuperApp
- Помилка "Вибери іншу причину перевипуску" під час перевипуску картки в Sense SuperApp
- Не надійшло смс для підтвердження оформлення продукту в Sense SuperApp
- Не надійшло смс з кодом підтвердження для входу в Sense SuperApp
- Недоступні шаблони комунальних платежів, створені у Sense SuperApp до 23 грудня
- Не можу здійснити відеодзвінок в банк через Sense SuperApp
- Зникли бонуси з бонусного рахунку Travel або "ВИГОДА"
- Не відображається рахунок Київстар у Sense SuperApp
- Надійшло повідомлення про вхід у Sense SuperApp з нового пристрою
- Помилка при випуску та перевипуску в Sense SuperApp "Ліміт відкритих карток вичерпано"
- Не можу встановити Sense SuperApp на Mac або MacBook із процесором М1
- Не можу зробити скріншот в Sense SuperApp
- Помилка "В онлайні не вийде" під час входу, оформленні продукту або зміні мобільного номера в Sense SuperApp
- Забув/ла ПІН для входу в Sense SuperApp
- Коли надходить код для підтвердження операції? Чому не прийшов код для підтвердження операції в Sense SuperApp?
- Чому не змінилася сума оплати за комуналку після її погашення?
- Надійшло повідомлення "Рахунок не закритий" після подання запиту на його закриття
- Помилка "Даний рахунок закрити неможливо"
- Помилка "Заявка не прийнята" під час закриття карткового рахунку
- Помилка "Рахунок неможливо закрити онлайн"