Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ПРО БАНК
    • АКЦІЇ/ПОВІДОМЛЕННЯ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • Зміни в комісії за неактивний рахунок з 1 січня 2026 року
    • Отримав повідомлення про необхідність актуалізувати дані. Які мої подальші дії?
    • Чому надійшло повідомлення про подовження дії кредитного ліміту?
    • Надійшло повідомлення, що SWIFT-переказ не було зараховано. Які мої дії?
    • Безкоштовна адресна доставка з карткою "ВИГОДА" в Епіцентрах
    • Акція "3% кешбеку за оплату онлайн-сервісів карткою Profiplay"
    • Акція для нових клієнтів "100 бонусних гривень за перше поповнення картки Profiplay"
    • Які умови кредитних канікул за кредитними картками?
    • Чому мою картку єВідновлення буде закрито?
    • Я отримав смс про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
    • Акційна розстрочка на кредитній картці. Які умови?
    • Чому з моєї зарплатної картки списані кошти на погашення обов'язкового мінімального платежу кредитки?
    • Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?
    • Чому мій договір передали в колекторське агентство, якщо я оформив реструктуризацію у банку?
    • Як отримати 150 подарункових бонусів на картку "ВИГОДА"?
    • Відповіді на найчастіші запитання щодо скасування канікул та подальшого обслуговування боргу
    • Що таке дохідний сейф? Як ним користуватись? Як поповнювати?
    • Помилка за карткою при проведенні операції. В чому причина?
    • Операція карткою з помилкою. В чому може бути причина?
    • Помилка за карткою. В чому причина?
    • Помилка під час проведення операції (перевищення лімітів на ресурсі). Що робити?
    • Помилка під час проведення операції з введенням ПІН. Що робити?
    • Операція за карткою з помилкою. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою з причини помилки терміналу або банкомату. Що робити?
    • Неуспішна операція карткою через помилку на стороні отримувача. Що робити?
    • Відмова під час проведення операції. Що робити?
    • Який ліміт діє для вихідних переказів від неповнолітніх осіб від 1 червня 2025 року?
    • Які обмеження на відкриття вкладів та поточних рахунків введені з 24 квітня 2025 року?
    • Акція для власників картки RED CASH від 26 травня
    • Повідомлення "Ваш рахунок ХХХХХХХХХХХХХ заблоковано. Деталі. Що значить?
    • Зміни з 23 липня: нові тарифи на зняття готівки та оновлення Договору про банківське обслуговування
    • Акція "Купуй до школи — отримуй більше" з "ВИГОДА"
    • Дивіться Megogo безкоштовно! Передплата "Sense Gift" на Megogo для клієнтів Sense Bank
    • Які зміни в тарифах карток з 29 серпня 2025 року?
    • Які нові можливості картки RED 2.0 з 15 вересня 2025 року?
    • Отримав дзвінок, смс, щодо актуалізації планових надходжень. Що робити?
    • Які зміни у безкоштовному користуванні Пакетами послуг діятимуть від 1 листопада 2025 року?
    • Безкоштовна доставка та знижки від Glovo з картками Mastercard від Sense Bank
    • Акція "Sense поруч": даруємо 5% кешбеку на вихідні
    • Святкуємо день народження Sense SuperApp разом

    Святкуємо день народження Sense SuperApp разом

    Автор: Sensebank UA

    7

    У цій статті:

    Запитання Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Які умови акції до дня народження Sense SuperApp? Які картки беруть участь в акції до дня народження застосунку?

    Відповідь

    Ми цінуємо що ви з нами і до дня народження цифрового банку Sense SuperApp даруємо додаткові бонуси за ваші покупки.

    В період з 24 до 28 листопада 2025 року кожна 5-та покупка, оплачена карткою, що бере участь у програмі Cash’u Club, принесе вам додаткові 5% кешбеку.

    Усі ваші покупки на суму від 2-х грн з МСС, що беруть участь у програмі Cash’u Club, ми враховуємо автоматично — щоб ви отримували більше бонусів без зайвих зусиль. Є лише кілька винятків відповідно до правил акції, за які бонуси не нараховуються (наприклад: оплата комунальних послуг, поповнення мобільного рахунку).

    Максимальна винагорода: 100 бонусів Cash’u за весь період.

    Наприклад: якщо з 24 до 28 листопада ви зробили 4 покупки карткою АТБ, а п’яту — карткою Red 2.0, і всі вони беруть участь у програмі Cash’u Club, то за п’яту покупку отримаєте додатковий кешбек 5%, але не більше ніж 100 бонусів Cash’u.

    Бонуси за цією акцією сумуються з обраними підвищеними категоріями та іншими акціями. Але нарахування не більше, ніж передбачено умовами кожної з акцій та підвищеними категоріями. Це означає, що ви отримуєте ще більше кешбеку за звичні покупки.
    Наприклад, Якщо у вас є обрана підвищена категорія “Техніка” 3% і 5-та покупка — в магазині електроніки, то за неї отримаєте: 3% +5% = 8% кешбеку, але не більше ніж передбачено бонусною програмою та акцією.

    З детальними правилами акції ознайомтеся за посиланням.

    Є сенс святкувати разом!
    Не пропустіть шанс отримати додаткові винагороди за звичні покупки.
     

    Корисні статті

    Як накопичувати та витрачати бонуси у програмі винагород Cash'u Club? 

    Які МСС-коди належать до підвищених категорій в програмі винагород Cash'u Club? 

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити