Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • КАРТКИ
    • РОЗСТРОЧКА

    Contact Us

    Провів одну операцію, а надійшло 2 повідомлення для оформлення розстрочки з різними сумами. Чому?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Оформити універсальну розстрочку в Епіцентрі з карткою "ВИГОДА"
    • Чи можна оформити "Розстрочку на картку", якщо товар коштує більше, ніж встановлено кредитний ліміт?
    • Які особливості повного або часткового дострокового погашення "Розстрочки на картку"?
    • Чому покупка, на яку я оформив розстрочку, включена в суму для пільгового періоду?
    • Оформити легку (партнерську) розстрочку на покупку з кредитної картки
    • Як оформити моментальну розстрочку на кредитну картку?
    • Як і куди приходить повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на покупку?
    • Оформити "Партнерську (легку) розстрочку" в інтернет-магазині "Алло"
    • Оформити "Партнерську (легку) розстрочку" в інтернет-магазині ROZETKA
    • Оформити "Партнерську (легку) розстрочку" на сайті "Ельдорадо"
    • Як списуються платежі за "Розстрочкою на картці"?
    • Які є види розстрочок на покупку з кредитної картки?
    • Чому розстрочка не повертається на картку?
    • Не надійшло смс для оформлення розстрочки
    • На операції з якими МСС-кодами неможливо оформити стандартну розстрочку на картку?
    • Не оформилася розстрочка за карткою
    • Мені приходить смс з пропозицією оформити розстрочку, але я не можу на нього відповісти
    • Я видалив смс з пропозицією оформити розстрочку. Що робити?
    • Провів одну операцію, а надійшло 2 повідомлення для оформлення розстрочки з різними сумами. Чому?
    • У чому переваги розстрочки Sense Bank в порівнянні з Монобанком і ПриватБанком?

    Провів одну операцію, а надійшло 2 повідомлення для оформлення розстрочки з різними сумами. Чому?


    У цій статті:

    Запитання Умова Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Чому мені надійшло два повідомлення для оформлення розстрочки з різними сумами? Провів одну операцію, а чому отримав два повідомлення про оформлення розстрочки з різними сумами?

    Умова

    • Деталі стосовно відправки пропозиції на оформлення розстрочки дивіться у статті "Як і куди приходить повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на покупку?".

    Відповідь

    Якщо під час операції на картці були тільки кредитні кошти, але на момент списання грошей на рахунку вже з'явилися ваші власні кошти, ви отримаєте два повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на різні суми. Перше повідомлення прийде одразу після операції, а друге — після списання суми з рахунку.

    У цьому випадку, якщо ви підтвердите розстрочку за першим повідомленням, ви отримаєте відмову. Для успішного оформлення розстрочки підтвердьте її за другим повідомленням.

    Наприклад, 20 липня ви здійснили покупку на 603 гривні, маючи на картці тільки кредитні кошти. Того ж дня ви отримали повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на цю суму і підтвердили її.

    22 липня сума операції списується з рахунку, а на картці є 5 гривень ваших власних коштів. У цей день ви отримаєте повідомлення про відмову в оформленні розстрочки. Також надійде друге повідомлення з пропозицією оформити розстрочку вже на 598 гривень. Щоб оформити розстрочку, потрібно скористатись другою пропозицією.

    Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".

    Корисні статті

     Як оформити розстрочку на покупку?

    Не надійшло смс для оформлення розстрочки

    дві смс по розстрочці різні суми для оформлення розстрочки

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити