Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • ІНШІ ПОСЛУГИ
    • ВИПЛАТИ ФГВФО

    Contact Us

    Чому необхідно звернутися до ФГВФО для отримання відшкодування від Фонду?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Як отримати відшкодування від ФГВФО в Sense Bank?
    • Чому необхідно звернутися до ФГВФО для отримання відшкодування від Фонду?
    • Чому відшкодування від ФГВФО я можу отримати тільки у відділенні банку?
    • Які умови захисту вкладів Фондом гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО)?
    • Які особливості виплати відшкодувань від Фонду гарантування вкладів в Sense Bank?

    Чому необхідно звернутися до ФГВФО для отримання відшкодування від Фонду?


    У цій статті:

    Запитання Умова Відповідь

    Запитання

    Чому необхідно звернутися до ФГВФО, щоб отримати відшкодування від Фонду? 

    Умова

    • Порядок відшкодування коштів за вкладами та перевірки даних вкладників регламентуються "Положенням про порядок відшкодування ФГВФО коштів за вкладами, що затверджено рішенням Виконавчої дирекції ФГВФО від 09.08.2012 №14".

    Відповідь

    Для отримання відшкодування необхідно звернутись до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО), у випадку відсутності ваших даних в реєстрі виплат або їх необхідно актуалізувати.

    Перегляньте нижче можливі причини та ознайомтеся з наступними діями.

    Причина перша. Відшкодування від ФГВФО відсутнє

    Дані на відшкодування можуть бути відсутні в реєстрі на виплату з таких причин:

    • Смерть вкладника. У разі смерті вкладника, виплата суми відшкодування здійснюється спадкоємцю за результатами розгляду індивідуального звернення до Фонду. Розрахунок суми відшкодування, що сплачується спадкоємцям вкладника — здійснюється на основі, пропорційній успадкованим частинам вкладу(ів).
      Для оформлення такого звернення, спадкоємцю вкладника необхідно письмово звернутись до Фонду за адесою 04053, м. Київ, вулиця Січових Стрільців, 17. У листі вкажіть такі документи:
      • заяву про отримання відшкодування спадкоємцем — в заяві вкажіть ваше прізвище, ім'я та по батькові, а також місце проживання або контактну адресу для листування;
      • копію паспортного документу, засвідчену особистим підписом спадкоємця;
      • копію РНОКПП спадкоємця;
      • оригінал або нотаріально засвідчену копію документа, що дає право на отримання відшкодування на правах спадщини;
      • у разі звернення не спадкоємця, а його представника — нотаріально засвідчену копію документу, що підтверджує статус представника спадкоємця.
    • Вкладника не знайдено в реєстрі Фонду гарантування вкладів.
      Вкладникам, у яких реквізити в Загальному реєстрі відмінні від реквізитів їх документів або реквізити відсутні в ПЦФ (процесинговий центр фонду), потрібно подати індивідуальне письмове звернення до Фонду.
      Для цього надішліть на адресу Фонду (04053, м. Київ, вулиця Січових Стрільців, 17) такі документи:
      • заяву від вкладника — в ній вкажіть ваше прізвище, ім'я та по батькові, а також місце проживання або контактну адресу для листування;
      • копію паспортного документу, засвідчену особистим підписом;
      • копію РНОКПП;
      • у разі заміни паспортного документа — оригінал або нотаріально засвідчену копію документа про заміну паспортного документа, виданого уповноваженим органом, у якому вказані також реквізити паспортного документа, що був замінений;
      • у разі виявлення допущеної банком помилки у реквізитах вкладника під час укладення договору — копію договору про відкриття рахунку або вкладу (депозиту);
      • у разі звернення представника вкладника — нотаріально засвідчену копію документу, що підтверджує статус представника вкладника.

    Причина друга. Відшкодування від ФГВФО не зараховано

    Вам необхідно актуалізувати персональні дані у ФГВФО. 

    Вкладникам тих банків, з початку процедури ліквідації яких пройшло три роки, відповідно до статті 44 Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" необхідно письмово звернутися до Фонду для актуалізації документів, даних та інформації про вкладника.

    Для цього надішліть на адресу Фонду (04053, м. Київ, вулиця Січових Стрільців, 17) такі документи:

    • заяву від вкладника — в якій вкажіть ваше прізвище, ім'я та по батькові, а також місце проживання або контактну адресу для листування;
    • копію паспортного документу, засвідчену особистим підписом;
    • копію РНОКПП;
    • у разі звернення представника вкладника — нотаріально засвідчену копію документу, що підтверджує статус представника вкладника.

    Фонд приймає звернення з документами не пізніше, ніж через 20 днів після оприлюднення інформації на сайті Фонду про початок процедури припинення виплат відшкодування (пункти 9 та 19 розділу 3 Положення).

    Після відправки відповідної заяви та документів до Фонду — очікуйте рішення від ФГВФО про результат розгляду вашого індивідуального звернення.

    Для уточнення деталей — зверніться до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб за номерами телефонів 0 800 105 800 або (044) 333 36 55.

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити