ФОП/ЮО. Які партнерські програми пропонуються по торговому еквайрингу?
0
У цій статті:
Запитання
Які партнерські програми пропонуються по торговому еквайрингу для ЮО та ФОП? Які умови партнерських програм щодо торгового еквайрингу? Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення? Як подати заявку на участь у єВідновленні? Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"? Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"? Як бізнесу підключитись до програми "Пакунок школяра"?
Відповідь
Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
- Старт дії програми — з 02.09.2024 року.
- Українці зможуть отримати назад 10% коштів за купівлю товарів українського виробництва. Ознайомтесь з умовами програми у статті "Національний кешбек або кешбек "Зроблено в Україні". Що це?".
- До програми можуть увійти товари, що вироблені на території України та яким присвоєно цифрове значення штрихового коду EAN 13 товару згідно з міжнародною класифікацією GS1, міжнародним або внутрішньодержавним кодом товару.
Для участі в програмі "Національний кешбек":
Щоб продавцю та виробнику приєднатися до програми “Національний кешбек” скористайтеся відповідними інструкціями.
Таким чином покупцям будуть нараховуватися кошти на спеціальні рахунки за здійснення покупки зареєстрованого переліку товарів у зареєстрованих торгових точках.
Щоб ваші покупці могли купувати визначений перелік товарів за кошти, отримані на спеціальні рахунки у межах програм “Національний кешбек”, зробіть наступні кроки (згідно інструкції):
Крок 1. Приєднайтеся до програми “Національний кешбек”.
Долучитися до програми можуть продавці:
– що працюють на загальній системі оподаткування
– мають відповідний МСС-код (Merchant Category Code):
4900 – Комунальні послуги, електрична енергія, газ, опалення, вода;
5411 – Бакалійні магазини, супермаркети;
5499 – Різноманітні продовольчі магазини ринки, магазини зі спеціальним асортиментом, продаж напівфабрикатів, фірмових страв, продаж за допомогою торгових автоматів;
5912 – Аптеки. Аптечний супермаркет;
5942, 5994 – Книги та інша друкована продукція;
8398 – Організації благодійної та соціальної служби;
9402 – Поштові послуги.
Крок 2. Налаштуйте каси.
Інструкцію для налаштування кас можна завантажити за посиланням.
Крок 3. Регулярно оновлюйте CWL та PWL.
Card white list (CWL) та Product white list (PWL) – це перелік карток і товарів, необхідний для коректної роботи кас. Ці файли дозволяють касам визначати картки Національний кешбек та перелік товарів, дозволених до оплати. Стежте за їхнім оновленням, щоб ваші покупці могли безперешкодно оплачувати покупки коштами з картки Національного кешбеку.
Після здійснення всіх налаштувань відправте офіційного листа з підтвердженням, що ви дотримались всіх умов і виконали всі налаштування.
Шаблон листа вказаний в інструкції.
Якщо у вас залишились запитання, приєднуйтесь в загальний чат підтримки, де обговорюються всі питання разом з іншими учасниками:
Чат для аптек: https://chat.whatsapp.com/Dtvi9IygBsxFQIwnjzuZZO
Чат для книгарень: https://chat.whatsapp.com/IcK54uxIPyHLBuwROUOtwm
Чат для продуктових магазинів: https://chat.whatsapp.com/BjVnoCdWuKf0On4ljNUCGP
Для реєстрації в програмі торговцю (який має підключену послугу Торгового еквайрингу) потрібно вказати комбінацію Merchant ID + Terminal ID.
Merchant ID можна дізнатись лише звернувшись в контакт-центр банку.
Terminal ID можна дізнатись наступними способами:
- зі звіту за операціями, який приходить торговцю на e-mail (щоденно або щотижнево) як виписка;
- сформувати звіт в системі клієнт-банку Sense Business Online за період самостійно;
- звернутись в контакт-центр банку.
Щоб отримати кешбек 10% коштів від купівлі українського товару покупцям буде необхідно:
- Оформити картку, на яку держава перераховуватиме кошти. Віртуальну — у своєму банківському мобільному застосунку. А також надати дозвіл на передачу даних про транзакції з обраних карток при купівлі товарів в магазинах, що долучились до програми.
- Оновити мобільний застосунок Дія та обрати послугу "Національний кешбек".
Кошти з картки Національний кешбек можна витратити на:
– комунальні та поштові послуги;
– благодійність, підтримку ЗСУ;
– товари, що відповідають вимогам та зареєстровані в програмі “Національний кешбек” і продаються в торгових точках-учасниках програми такі як:
– харчові продукти,
– книги та іншу друковану продукцію,
– ліки, лікарські засоби та медичні вироби українського виробництва.
Повний перелік товарів, які можна купити за гроші з картки Національний кешбек, торгових точок та мереж що продають ці товари можна переглянути на сайті.
Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
Згідно з умовами компенсації сума відшкодування має бути використана тільки на відновлення житла, а саме — на придбання будівельних матеріалів та послуги підрядників, які є учасниками програми єВідновлення.
Для приєднання свого бізнесу до програми держдопомоги єВідновлення ваш термінал має працювати за такими MCC-кодами:
1520 — генеральні підрядники — житлове та торгове будівництво;
1711 — генеральні підрядники з вентиляції, теплопостачання та водопроводу;
1731 — підрядники з електрики;
1740 — ізоляція, мозаїка, штукатурні роботи, кам'яна кладка, облицювання плиткою, кахлем;
1750 — підрядники теслярських робіт;
1761 — покрівельні роботи, зовнішня обшивка стін, обробка листового металу;
1771 — підрядники бетонних робіт;
5065 — електричні частини та обладнання;
5074 — обладнання для водопроводу та опалювальної системи;
5198 — лакофарбова продукція та супроводжуючі товари;
5211 — лісо- та будівельні матеріали;
5200 — товари для дому;
5231 — роздрібний продаж скла, фарб та шпалер;
5713 — покриття для підлоги;
8911 — архітектурні, інжинірингові та геодезичні послуги.
Як подати заявку на участь у єВідновленні?
Для участі в програмі потрібно заповнити заявку в Дії. Для цього перейдіть на портал у розділ "Послуги" — "Підприємництво" та оберіть "Приєднатися до єВідновлення як бізнес".
Як дізнатись свій Merchant ID в Sense Bank?
Дізнайтесь свій Merchant ID в контакт-центрі банку за номером 0 800 50 70 44 (у меню IVR натисніть 4).
Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
- Державна програма “Зимова єПідтримка” спрямована на надання соціальної підтримки громадянам у зимовий період. Це одноразова виплата в розмірі 1 000 гривень на картку "Зроблено в Україні" або через Укрпошту.
- В 2025 році подати заявку для отримання виплати необхідно з 15 листопада до 24 грудня. Витратити кошти необхідно до 30 червня 2026 року.
- З деталями програми ознайомтесь у статті "Зимова єПідтримка" від держави. Як отримати виплату?
Щоб ваші покупці могли купувати визначений перелік товарів за кошти, отримані на спеціальні рахунки у межах програм “Національний кешбек” або “Зимова підтримка”, зробіть наступні кроки (згідно інструкції):
Крок 1. Приєднайтеся до програми “Національний кешбек”.
Долучитися до програми можуть продавці:
– що працюють на загальній системі оподаткування
– мають відповідний МСС-код (Merchant Category Code):
4900 – Комунальні послуги, електрична енергія, газ, опалення, вода;
5411 – Бакалійні магазини, супермаркети;
5499 – Різноманітні продовольчі магазини ринки, магазини зі спеціальним асортиментом, продаж напівфабрикатів, фірмових страв, продаж за допомогою торгових автоматів;
5912 – Аптеки. Аптечний супермаркет;
5942, 5994 – Книги та інша друкована продукція;
8398 – Організації благодійної та соціальної служби;
9402 – Поштові послуги.
Крок 2. Налаштуйте каси.
Інструкцію для налаштування кас можна завантажити за посиланням.
Крок 3. Регулярно оновлюйте CWL та PWL.
Card white list (CWL) та Product white list (PWL) – це перелік карток і товарів, необхідний для коректної роботи кас. Ці файли дозволяють касам визначати картки Національний кешбек та перелік товарів, дозволених до оплати. Стежте за їхнім оновленням, щоб ваші покупці могли безперешкодно оплачувати покупки коштами з картки Національного кешбеку.
Після здійснення всіх налаштувань відправте офіційного листа з підтвердженням, що ви дотримались всіх умов і виконали всі налаштування.
Шаблон листа вказаний в інструкції.
Якщо у вас залишились запитання, приєднуйтесь в загальний чат підтримки, де обговорюються всі питання разом з іншими учасниками:
Чат для аптек: https://chat.whatsapp.com/Dtvi9IygBsxFQIwnjzuZZO
Чат для книгарень: https://chat.whatsapp.com/IcK54uxIPyHLBuwROUOtwm
Чат для продуктових магазинів: https://chat.whatsapp.com/BjVnoCdWuKf0On4ljNUCGP
Зареєструватися ФОП/ЮО до програми "Пакунок школяра"
Щоб бізнесу долучитись до програми “Пакунок школяра”, необхідно мати торгову точку (магазин), яка відповідає певним сферам діяльності, а саме: торгівля шкільним приладдям (канцтоварами), дитячим одягом та взуттям, і мати відповідні MCC-коди на платіжному терміналі (5641, 5651, 5661, 5943). Замість окремої реєстрації, будь-який магазин, що відповідає цим критеріям і має належний MCC-код, автоматично стає учасником програми, оскільки батьки можуть використовувати кошти в будь-якій такій точці.
Які вимоги до бізнесу:
Сфера діяльності: магазин має торгувати товарами для дітей, що покриваються програмою, а саме:
- Дитячий одяг (MCC 5641)
- Одяг для всієї родини (MCC 5651)
- Дитяче взуття (MCC 5661)
- Канцелярські товари (MCC 5943)
Зареєструватися ФОП/ЮО до програми "Пакунок малюка"
З 01 січня 2025 року заклади торгівлі самостійно, без участі банку, можуть приєднатись до публічного договору “Про забезпечення монетизації одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" шляхом укладення додаткової угоди з Державною службою України у справах дітей про приєднання до такого договору.
Хто може взяти участь у програмі “пакунок малюка”?
Заклади торгівлі, які здійснюють продаж споживчих товарів безпосередньо населенню для особистого споживання, що приєдналися до публічного договору про забезпечення монетизації одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”, підписали додаткову угоду з Державною службою України у справах дітей про приєднання до публічного договору, та внесені до переліку закладів торгівлі, які долучились до забезпечення монетизації одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.
З чого почати?
Заклад торгівлі приєднується до цього Договору шляхом укладення додаткової угоди.
Заповнена Додаткова угода зберігається в форматі PDF та підписується шляхом накладання електронного підпису керівника закладу торгівлі aбo уповноваженої особи. До додаткової угоди додаються фотокопії установчих документів такого закладу або код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що надає доступ до копій установчих документів в електронній формі у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, фотокопії документів, які підтверджують право підпису представників закладу торгівлі.
Додаткова угода із накладеним електронним підписом разом зі сканованими копіями установчих документів надсилаються Державній службі України у справах дітей разом із супровідним листом на електронну адресу pm@dsusd.gov.ua з зазначенням в темі листа ПІБ підписанта із сторони закладу торгівлі.
Після укладання додаткової угоди Державна служба України у справах дітей включає заклад торгівлі до переліку закладів торгівлі, оприлюдненого на офіційному вебсайті Мінсоцполітики та надсилає на офіційну електронну пошту, яка вказана в додатковій угоді закладу торгівлі, повідомлення про включення до переліку.
Деталі:
https://children.gov.ua/pryyednannya-zakladiv-torhivli-do-monetyzatsiyi-odnorazovoyi-naturalnoyi-dopomohy-pakunok-malyuka
https://pakunok-malyuka.ioc.gov.ua/outletaddresses
Корисні статті
"Зимова єПідтримка" від держави. Як отримати виплату?
Подати заявку на отримання 1 000 грн за Державною програмою "Зимова єПідтримка" в Дії
Національний кешбек або кешбек "Зроблено в Україні". Що це?
Правила нарахування кешбеку на картку "Кешбек "Зроблено в Україні"