Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • ФОП/ЮО. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Підключити торговий еквайринг
    • ФОП/ЮО. Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • ФОП/ЮО. Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • ФОП/ЮО. Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • ФОП/ЮО. Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом РАХ
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом Verifone
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • ФОП/ЮО. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • ФОП/ЮО. Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • ФОП/ЮО. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • ФОП/ЮО. Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • ФОП/ЮО. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • ФОП/ЮО. Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • ФОП/ЮО. Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • ФОП/ЮО. РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • ФОП/ЮО. Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Сплатити чайові за QR-кодом
    • ФОП/ЮО. FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • ФОП/ЮО. Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • ФОП/ЮО. Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • ФОП/ЮО. Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • ФОП/ЮО. Провести операцію повернення через термінал
    • ФОП/ЮО. Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • ФОП/ЮО. Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • ФОП/ЮО. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • ФОП/ЮО. Які види POS-терміналів використовує банк?
    • ФОП/ЮО. Торговий еквайринг для ФОП
    • ФОП/ЮО. Торговий еквайринг для нових клієнтів ФОП

    ФОП/ЮО. Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення

    Автор: Sensebank UA

    0

    У цій статті:

    Завдання Рішення Корисні статті

    Завдання

    Термінал Ingenico та перелік помилок. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі Ingenico. Перелік помилок термінала Ingenico. Виправити помилки, що виникли при роботі з терміналом Ingenico. Помилка на терміналі Ingenico.

    Рішення

    Ознайомтесь з відповідним рішенням у разі виникнення помилок або проблем в роботі терміналу:

    • Помилка на екрані "Ошибка 109".
      У зв'язку з відсутністю оборотів понад 90 днів профіль автоматично блокується. Для активації зверніться до контакт-центру у робочий день з 9:00 до 18:00. Процедура триває 30 хвилин.
    • Немає зв'язку, не проводяться операції, довге з'єднання, не виконується закриття дня, не виконана "Звірка підсумків", немає мережі з хостом, відсутня сім-карта, помилка "1".
      Перезавантажте термінал по живленню. Проведіть оплату на 1 грн, виконайте звірку або проведіть "Звірку підсумків". Якщо не виходить — зверніться до контакт-центру.
    • Немає сім-карти.
      Перевірте коректність розташування сім-карти в слоті. Якщо карта розміщена правильно, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
       
    • Не друкуються чеки.
      Перевірте:
      - наявність паперу в принтері терміналу;
      - коректність встановлення паперу в принтері — термостороною вгору;
      - замініть папір.
      Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
       
    • Не виходять чеки.
      Якщо термінал переносний, то він міг розрядитись. Підключіть його до зарядки та через 10–15 хвилин зробіть копію чека. Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
       
    • Принтер друкує на папері з кольоровою смугою.
      У терміналі закінчується папір — замініть його.
       
    • Термінал не реагує на картку.  Поломка рідера термінала чіпового або магнітного.
      Якщо помилка виникла по одній картці одного покупця — рекомендуйте йому звернутись до банка-емітента (кому належить картка). Якщо це актуально для карток одного банку, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
    • Термінал не працює (не світиться екран).
      Перевірте:
      - чи підключений термінал у робочу розетку;
      - чи не висмикнутий кабель живлення з блоку живлення;
      - чи є з'єднання роз'єму живлення на самому терміналі.
      Якщо всі кабелі підключені коректно, але термінал все ж не працює, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
    • Помилилися під час введення суми.
      Якщо квитанція вже надрукована, то скасуйте операцію і зробіть її з потрібною сумою. Буде два чеки — зі скасуванням та з оплатою.
      Якщо ще не провели оплату, то на екрані можна коригувати суму — для цього жовтою кнопкою зітріть некоректну суму та введіть правильну.
    • Надали послугу покупцю, але термінал не працює і у клієнта немає готівки.
      Якщо на точці кілька терміналів — проведіть операцію на іншому терміналі. Якщо є поруч банкомат — рекомендуйте клієнту зняти там кошти.
    • Для вирішення питань нижче, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
      Перелік: 
      • потрібна заміна сім-карти;
      • на екрані термінала AMOUNT 0,00EUR;
      • помилка "Не підключено мережевий кабель";
      • помилка "Неправильна відповідь від центру авторизації";
      • помилка "Не заданий головний ключ";
      •  помилка "Массовое отсутствие связи при подключении ethernet";
      • помилка "alert irruption";
      • на чеку код відмови 96;
      • відсутня ліцензія;
      • термінал заблоковано;
      • квитанція не роздрукувалася як слід, квитанція пошкоджена під час друку або не до кінця надрукувався чек.

    Корисні статті

    Робота з терміналом Ingenico

    Робота з терміналом Verifone

    Робота з терміналом РАХ

    Verifone. Перелік помилок та їх вирішення

    РАХ. Перелік помилок та їх вирішення

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити