Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Робота з терміналом РАХ

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • ФОП/ЮО. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • Підключити торговий еквайринг
    • Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    Робота з терміналом РАХ


    У цій статті:

    Завдання Рішення Провести оплату: Скасувати операцію: Провести операцію повернення через термінал: Надрукувати копію чека: Звірка підсумків: Перевірка з'єднання: Звіти: Оновлення параметрів і програмного забезпечення: Завантаження ключів: Перезавантажити термінал: Надрукувати чек клієнту: Корисні статті

    Завдання

    Робота із терміналом РАХ. Виконати налаштування термінала. Провести операцію розрахунку. Друк копії квитанції. Провести операцію повернення. Скасувати операцію через термінал. Закрити день у терміналі. Перезавантажити торговельний термінал. Перевірити кількість чеків у терміналі.

    Рішення

    За допомогою термінала РАХ ви можете:

    - провести оплату;
    - скасувати операцію;
    - провести операцію повернення через термінал; 
    - надрукувати копію чека;
    - звірка підсумків;
    - перевірка з'єднання;
    - звіти;
    - оновлення параметрів і ПЗ;
    - завантажити ключі;
    - перезавантажити термінал;
    - надрукувати чек клієнту;
    - усунути помилки, які виникають на POS-терміналі.

     

    Детальніше:

    Провести оплату:

    ◾ Виберіть "оплата" та введіть суму операції за допомогою цифрової клавіатури. Підтвердіть суму натиснувши Enter (зелена кнопка). Редагування суми виконується натисканням Clear (жовта кнопка);
    ◾ для карт з магнітною смугою:
    - проведіть картку через зчитувач для карт з магнітною смугою. Карту необхідно орієнтувати відповідно до вказівок на корпусі термінала. (Магнітна смуга повинна розташовуватися знизу, з лівого боку).
    - у разі виникнення повідомлення "ПОМИЛКА ЧИТАННЯ КАРТИ" повторіть операцію зчитування карти. Після того, як термінал зчитає з картки її номер і термін дії, він виведе цю інформацію на екран. Звірте цю інформацію з тим, що зображено на картці. Якщо інформація співпадає —  натисніть зелену клавішу Enter. Якщо номер на картці і номер на екрані термінала відрізняються, то натисніть червону клавішу і відмовте у проведенні операції по цій картці;
    ◾ для карток з чипом:
    - вставте картку з мікропроцесором (чип) в зчитувач карт, тримаючи чипом вгору від себе.
    ◾ для безконтактних карт (Visa PayWave/Masterсard PayPass):
    - після того, як над екраном термінала почне світитись крайній лівий світловий індикатор, прикладіть безконтактну картку до екрана термінала;
    ◾ свідченням того, що дані з картки були успішно зчитані буде короткий звуковий сигнал. Якщо термінал не зміг зчитати дані з карти, на екрані буде виведено відповідне попередження.

    Скасувати операцію:

    ◾ Виберіть на терміналі "Відміна операції";
    ◾ введіть номер квитанції (чеку), підтвердіть натиснувши Enter;
    ◾ проведіть зчитування платіжного засобу (платіжної картки або пристрою з NFC-технологією);
    ◾ термінал проведе виконання операції та надрукує відповідний чек.

    Провести операцію повернення через термінал:

    ◾ Виберіть на терміналі "Повернення" та введіть суму повернення (сума вводиться у копійках. Наприклад, для введення 100 грн потрібно набрати 1 0 0 0 0. Редагування суми виконується натисканням Clear (жовта кнопка);
    ◾ виконайте зчитування платіжного засобу (картки або NFC-пристрою);
    ◾ введіть почергово код авторизації, а потім номер посилання (RRN) з чеку. Після кожної дії натисніть Enter. Відбудеться зв’язок з банком та надрукується відповідний чек.

    Надрукувати копію чека:

    ◾ Натисніть на екрані або на клавіатурі Menu та оберіть "Копія чека" або натисніть на клавіатурі FUNK. На екрані буде відображено поле для вводу номера чека, копію якого потрібно роздрукувати;
    ◾ якщо ввести номер чека і натиснути Enter — надрукується копія квитанції (чека) за номером.

    Звірка підсумків:

    Операція може виконуватись у 2 режимах: автоматично і вручну.
    ◾ для ручного режиму оберіть на екрані або на клавіатурі Menu, далі "Звірка підсумків". Відбудеться зв’язок з банком та надрукується відповідний чек;
    ◾ автоматично термінал виконує операцію "Звірка підсумків" о тій годині, яку було вказано в налаштуваннях термінала, коли його створювали за заявкою банку;
    ◾ також термінал автоматично виконає "Звірку підсумків" у нічний час (перед тим, як виконувати щодобове автоматичне оновлення параметрів і ПЗ).

    Перевірка з'єднання:

    Операція застосовується для того, щоб перевірити чи є у термінала зв'язок з процесинговим центом банка.
    ◾ Для проведення операції виберіть на екрані або на клавіатурі Menu, далі "Перевірка з'єднання"; 
    ◾ відбудеться зв'язок з банком та надрукується відповідний чек;
    ◾ якщо перевірка пройшла успішно, то на чеку буде "Операцію виконано" — у термінала працює зв'язок з банком;
    ◾ якщо перевірка пройшла не успішно, то на чек буде "Операцію не виконано" — у термінала проблеми з комунікаціями та зв'язком.

    Звіти:

    ◾ Виберіть на екрані чи клавіатурі пункт Menu, далі "Звіти";
    ◾ клавішами у вигляді стрілок вгору та вниз оберіть необхідний звіт:
    - короткий звіт;
    - повний звіт;
    - копія звірки підсумків;
    - копія повного звіту.
    ◾ після вибору та натискання Enter (зелена кнопка) термінал надрукує відповідний звіт.

    Оновлення параметрів і програмного забезпечення:

    Завантаження термінала може виконуватись в 2 режимах: автоматично і вручну.
    ◾ Для ручного режиму:
    - на терміналі натисніть клавішу MENU і виконайте операцію “Звірка підсумків”;
    - натисніть клавішу “0” і підтвердіть блокування термінала Enter(зелена кнопка);
    - далі з'явиться напис “Термінал заблоковано”, натисніть зелену клавішу і введіть номер касира 00 потім Enter, пароль 181087 потім Enter;  
    - натисніть MENU, виберіть операцію “Завантаж. термінала”. Далі термінал сам виконає всі дії самостійно;
    - повідомлення на екрані "Завантаження даних виконано успішно" свідчить про те, що термінал успішно виконав операцію "Завантаження параметрів";
    - зачекайте поки термінал оновиться і сам перезавантажиться.
    ◾ автоматично термінал запрограмований виконувати оновлення програмного забезпечення і параметрів раз на добу в нічний час. Якщо термінал в цей час був вимкнений, то оновлення
    запуститься після того, як термінал увімкнуть.

    Завантаження ключів:

    ◾ на терміналі натисніть клавішу “0” і підтвердіть блокування термінала зеленою клавішею Enter;
    ◾ після того, як з'явиться  напис “Термінал заблоковано”, натисніть зелену клавішу і введіть номер касира 00 потім Enter, пароль 181087 потім Enter;
    ◾ натисніть MENU, виберіть “Завантаження ключів”, далі "Майстер ключ". Термінал сам виконає всі дії самостійно;
    ◾  повідомлення на екрані "Завантаження даних виконано успішно" свідчить про те, що термінал успішно виконав операцію "Завантаження ключів;
    ◾ також термінал роздрукує чек з інформацією про статус завантаження ключів. В залежності від результату на чеку буде "Операція не виконана" або "Завантаження ключів завершено":
    - після успішного завантаження ключів натисніть Menu, вибравши “Касири”, а потім ”Реєстрація касира” і введіть почергово номер касира 01 підтвердіть Enter, пароль 000000 підтвердіть Enter;
    - термінал повідомить, що реєстрація касира пройшла успішно і вийде на головне меню з переліком доступних фінансових операцій.

    Перезавантажити термінал:

    ◾ Термінал PAX S920 — переносний і працює від АКБ (акумуляторної батареї). 
    Для перевантаження відключіть від зарядки, натисніть і утримуйте червону клавішу. Для увімкнення, натисніть ту ж червону клавішу і зачекайте поки термінал запустить програмне забезпечення.

    ◾ Термінал PAX Q80s — стаціонарний. 
    Для перезавантаження натисніть і утримуйте червону клавішу. Термінал виведе на екран питання Power Off? підтвердіть YES натиснувши зелену клавішу. Для увімкнення натисніть ту ж червону клавішу і зачекайте поки термінал запуститься.

    Надрукувати чек клієнту:

    ◾ Після проведення успішної операції на терміналі роздрукується один чек, потім на екрані термінала висвітиться запитання з варіантами відповіді "Друкувати чек: Так/Ні";
    ◾ при виборі "Так" (Enter) роздруковується другий (клієнтський) чек, а при виборі "Ні" (Cancel) — чек не роздруковується;
    ◾ за відсутності жодної реакції касира на запит про друк клієнтського чека, термінал через 30 секунд автоматично відхилить друк і перейде у початкове меню;
    ◾ такий алгоритм друку чеків налаштований для всіх терміналів без виключення. Змінити його неможливо.

    Корисні статті

    Які види POS-терміналів надає банк?

    Робота з терміналом Ingenico

    Робота з терміналом Verifone

    Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів

    Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити