Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • МСБ. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • МСБ. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • МСБ. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • МСБ. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • Підключити торговий еквайринг
    • Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів


    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Корисні статті

    Завдання

    Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів.

    Умова

    Сервісна організація надає послуги:
    - первинне встановлення та підключення POS-терміналів;
    - навчання персоналу роботі з терміналом на території клієнта;
    - ремонт та заміна обладнання;
    - встановлення додаткових терміналів клієнту;
    - консультації по технічній роботі з терміналами (технічні питання по обладнанню);
    - безкоштовне забезпечення клієнта видатковими матеріалами: рекламні наліпки, термінальні стрічки (стандартно — три стрічки на місяць/один термінал, а максимум 10);
    - демонтаж обладнання при припиненні дії торгового еквайрингу.

    Встановлення чи демонтаж терміналів виконується інженерами сервісної організації у будні дні з 9:00 до 18:00.

    Рішення

    Контакти сервісних організацій:

    • якщо POS-термінал компанії Printec — зателефонуйте за номером 0800 50 13 59 (цілодобово);
    • якщо POS-термінал компанії "РЕНОМЕ-СМАРТ" — зателефонуйте за номером 0 800 302 530 (цілодобово).

    Корисні статті

    FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайринга?

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити