Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • МСБ. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • МСБ. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • МСБ. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • МСБ. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • Підключити торговий еквайринг
    • Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?


    У цій статті:

    Запитання Умова Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу? Як внести зміни до POS-термінала? Що робити, якщо закінчився папір, треба замінити обладнання, внести зміни для налаштування термінала та інше? Як змінити напис на чеку? Як замовити термінальну стрічку? В який термін будуть опрацьовані заявки?

    Умова

    • Обробка запиту виконується протягом 1 робочого дня.
    • Запити, що надійшли у вихідний/святковий день/після 18:00 робочого дня, будуть взяті в роботу у перший робочий день.
    • Зміна реквізитів виконується лише при зверненні через клієнт-банк. У запиті вкажіть попередні та нові реквізити.

    Відповідь

    Більшість запитань вирішуються через заявки в клієнт-банку Sense Business Online: 
    - замовити підключення та встановлення термінала через Sense Business Online;
    - змінити торгівця для торгового еквайрингу в Sense Business Online;
    - подати заявку на зміни до діючої торгової точки у Sense Business Online;
    - переглянути торгові точки по еквайрингу та транзакції в Sense Business Online;
    - замовити відключення торгового еквайрингу у Sense Business Online;
    - сформувати виписку по торговому еквайрингу в Sense Business Online.

    З питань надання безкоштовних стікерів, видаткових матеріалів, навчання персоналу роботі з терміналом, ремонту обладнання, в разі необхідності змінити назву на чеку, змінити або додати канал зв'язку, замінити обладнання (аналогічної моделі або зміна моделі), змінити параметри розсилки виписок (e-mail, періодичність, формат), пін пади (підключення/відключення до раніше встановлених терміналів), підключити автозвірку/зміну часу автозвірки, виконати інтеграцію з касою (підключити/відключити до раніше встановлених терміналів), зверніться до банку. 

    Корисні статті

    Код МСС POS-термінала не відповідає основній діяльності. Що робити?

    Змінити адресу торгівельної точки по торговому еквайрингу

    Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку

    До кого звертатися, якщо закінчився папір в POS-терміналі?

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити