Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • ФОП/ЮО. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Підключити торговий еквайринг
    • ФОП/ЮО. Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • ФОП/ЮО. Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • ФОП/ЮО. Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • ФОП/ЮО. Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом РАХ
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом Verifone
    • ФОП/ЮО. Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • ФОП/ЮО. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • ФОП/ЮО. Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • ФОП/ЮО. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • ФОП/ЮО. Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • ФОП/ЮО. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • ФОП/ЮО. Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • ФОП/ЮО. Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • ФОП/ЮО. РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • ФОП/ЮО. Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Сплатити чайові за QR-кодом
    • ФОП/ЮО. FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • ФОП/ЮО. Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • ФОП/ЮО. Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • ФОП/ЮО. Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • ФОП/ЮО. Провести операцію повернення через термінал
    • ФОП/ЮО. Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • ФОП/ЮО. Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • ФОП/ЮО. Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • ФОП/ЮО. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • ФОП/ЮО. Які види POS-терміналів використовує банк?
    • ФОП/ЮО. Торговий еквайринг для ФОП
    • ФОП/ЮО. Торговий еквайринг для нових клієнтів ФОП

    ФОП/ЮО. FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?

    Автор: Sensebank UA

    0

    У цій статті:

    Запитання Умова Відповідь Корисні статті

    Запитання

    Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу? Як внести зміни до POS-термінала? Що робити, якщо закінчився папір, треба замінити обладнання, внести зміни для налаштування термінала та інше? Як змінити напис на чеку? Як замовити термінальну стрічку? В який термін будуть опрацьовані заявки?

    Умова

    • Обробка запиту виконується протягом 1 робочого дня.
    • Запити, що надійшли у вихідний/святковий день/після 18:00 робочого дня, будуть взяті в роботу у перший робочий день.
    • Зміна реквізитів виконується лише при зверненні через клієнт-банк. У запиті вкажіть попередні та нові реквізити.

    Відповідь

    Більшість запитань вирішуються через заявки в клієнт-банку Sense Business Online: 
    - замовити підключення та встановлення термінала через Sense Business Online;
    - змінити торгівця для торгового еквайрингу в Sense Business Online;
    - подати заявку на зміни до діючої торгової точки у Sense Business Online;
    - переглянути торгові точки по еквайрингу та транзакції в Sense Business Online;
    - замовити відключення торгового еквайрингу у Sense Business Online;
    - сформувати виписку по торговому еквайрингу в Sense Business Online.

    З питань надання безкоштовних стікерів, видаткових матеріалів, навчання персоналу роботі з терміналом, ремонту обладнання, в разі необхідності змінити назву на чеку, змінити або додати канал зв'язку, замінити обладнання (аналогічної моделі або зміна моделі), змінити параметри розсилки виписок (e-mail, періодичність, формат), пін пади (підключення/відключення до раніше встановлених терміналів), підключити автозвірку/зміну часу автозвірки, виконати інтеграцію з касою (підключити/відключити до раніше встановлених терміналів), зверніться до банку. 

    Корисні статті

    Код МСС POS-термінала не відповідає основній діяльності. Що робити?

    Змінити адресу торгівельної точки по торговому еквайрингу

    Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку

    До кого звертатися, якщо закінчився папір в POS-терміналі?

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити