Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 18th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • ФОП/ЮО. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • ФОП/ЮО. Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Підключити торговий еквайринг
    • Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2


    У цій статті:

    Завдання Умова Рішення Провести оплату: Скасувати операцію: Провести операцію повернення через термінал: Надрукувати копію чека: Звірка підсумків: Надрукувати копію чеку останнього Закриття дня: Корисні статті

    Завдання

    Робота із Android POS-терміналом моделі Saturn 1000 F2. Виконати налаштування термінала. Провести операцію розрахунку. Друк копії квитанції. Провести операцію повернення. Скасувати операцію через термінал. Закрити день у терміналі.

    Умова

    Торговець протягом 3 років повинен зберігати всю інформацію щодо здійснення операцій з використанням карток (копії квитанцій терміналів та документи, що підтверджують факт видачі товару/виконання послуг — товарні чеки, інвойси, фіскальні чеки, договори та ін.).

    Рішення

    За допомогою Android POS-термінала моделі Saturn 1000 F2 ви можете:

    - провести оплату;
    - скасувати операцію;
    - провести операцію повернення через термінал; 
    - надрукувати копію чека;
    - звірка підсумків;
    - надрукувати копію чеку останнього Закриття дня.
     

    Детальніше:

    Провести оплату:

    • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть "Оплата" (червона кнопка).
    • Введіть суму розрахунку. Сума вводиться в копійках, наприклад, щоб ввести 2.00 грн, необхідно набрати 2 0 0. Для редагування стрілки, щоб вийти на стартовий екран меню, натисніть "Скасувати", для підтвердження червона кнопка "Готово".
    • Коли на екрані терміналу з'явиться "Очікую карту" потрібно зчитати карту, одним із варіантів:
      - Для безконтактних карт (Visa PayWave/MasterCard PayPas) та пристроїв, які використовують NFC-технології. Після того, як над екраном терміналу почне світитись крайній лівий світловий індикатор, прикладіть безконтактну картку до кришки принтеру терміналу.
      -Для карт з магнітною смугою
      Провести Карту через зчитувач для Карт з магнітною смугою. Карту необхідно орієнтувати відповідно до вказівок на корпусі терміналу. (Магнітна смуга повинна розташовуватися знизу, з лівого боку). У разі виникнення повідомлення "ПОМИЛКА КАРТИ":
      - необхідно повторити операцію зчитування карти;
      - карта клієнта пошкоджена (розмагнітилась), переконатися в справності терміналу, можливо шляхом зчитування інших карт;
      - необхідно звернутися до адміністратора для проведення профілактичних робіт;
      - Для карт з чіпом необхідно вставити картку з мікропроцесором (чіп) в зчитувач карт, 
      тримаючи чіпом вгору від себе.
      Свідченням того, що дані з карти були успішно зчитані буде короткий звуковий сигнал. Якщо термінал не зміг зчитати дані з карти, на екрані буде виведено відповідне попередження. При запиті введення пін-коду потрібно набрати код та погодитись. У разі вдалої авторизації, термінал роздрукує чека підтверджуючи авторизацію.
       

    Скасувати операцію:

    Ця операція дозволяє касиру відмінити транзакцію, до моменту закриття дня по терміналу.

    • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть: "Меню", "Розрахунок", "Скасування".
    • При запиті введіть пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку термінала, натисніть "Продовжити". Введіть номер квитанції (з чека) і натисніть "Продовжити".
    • Перевірити правильність скасування транзакції, можна натиснувши:
      - "Продовжити", для виконання скасування транзакції;
      - 'Скасування" для відміни операції скасування та повернення на стартове меню.
    • Дочекайтесь з’єднання з банком і друку чека.

    Провести операцію повернення через термінал:

    Дозволяє касиру відмінити транзакцію, навіть якщо вона не міститься в поточному пакеті транзакцій, а була проведена на терміналі раніше. Для проведения "Повернення" (відміни оригінальної транзакції) необхідно мати чек оригінальної транзакції, банківська картка, якою проводили розрахунок.

    • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. 
      Оберіть: "Меню", "Розрахунок", "Повернення".
    • При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити".
      Введіть суму повернення, натисніть "Продовжити".
      Зчитати картку:
      - піднести до безконтактного модуля
      - магнітною полосою
      - використати чіп.
    • Введіть код транзакції з чеку авторизації та натисніть "Продовжити".
      Для відміни натисніть "Скасувати".
      Дочекайтесь з’єднання з банком та друку чека.

    Надрукувати копію чека:

    • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Натисніть "Меню" та оберіть "Копія".
      При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити".
    • Оберіть "Квитанції" та натисніть "Продовжити".
      Для друку останньої квитанції оберіть "Останньої" та зачекайте роздрукування. 
      Для друку "По номеру" оберіть цей пункт та введіть номер квитанції з чеку термінала, зачекайте роздрукування.

    Звірка підсумків:

    Операція "Закрити день" здійснює відправку підсумкових сум транзакцій на хост, для здійснення звірки з даними Процесингового центру Банку. Ця операція є обов’язковою для виконання в кінці кожного робочого дня. Цю операцію можна проводити самостійно або ж налаштувати автоматично у зручний для вас час (необхідно повідомити в банк інформацію щодо зручного для вас часу здійснення автоматичної звірки).
    У випадку, якщо звірка не виконувалась протягом 3-х днів і більше, профіль терміналу може тимчасово блокуватися.

    • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть "Меню", "Закрити день".
      На запит ввести пароль: пароль касира, останні чотири цифри зі строки "точка" в чеку терміналу, натисніть "Продовжити".
      Якщо на терміналі налаштовано декілька торговців, можна обрати необхідного торговця, чи виконати операцію по всім торговцям. Дочекайтесь з'єднання з банком та друку чека.

    Надрукувати копію чеку останнього Закриття дня:

    Термінал повинен знаходитись в режимі стартового екрану. Оберіть "Копія". При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити".
    Оберіть "Завершення дня". Дочекайтесь друку чека.

    Корисні статті

    Які види POS-терміналів надає банк?

    Робота з терміналом Ingenico

    Робота з терміналом Verifone

    Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів

    Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити