Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ЕКВАЙРИНГ
    • ТОРГОВИЙ ЕКВАЙРИНГ

    Contact Us

    Робота з терміналом Verifone

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 17th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Зареєструватися в програмі від партнера банку "Підтримка малого бізнесу зі Смарт Касою"
    • ФОП/ЮО. Завантажити протоколи касового суміщення з POS-терміналами
    • ФОП/ЮО. Підключити інтеграцію з касовим обладнанням до POS-термінала
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Зимова єПідтримка"?
    • ФОП/ЮО. Підключити власний POS-термінал в Sense Bank
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитись до програми "Національний кешбек"?
    • ФОП/ЮО. Робота з Android POS-терміналом Saturn 1000 F2
    • ФОП/ЮО. Як бізнесу підключитися до програми єВідновлення?
    • Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення
    • Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
    • Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
    • Підключити торговий еквайринг
    • Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
    • Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
    • Особливий тариф з торгового еквайрингу
    • Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
    • Змінити адресу торгової точки по торговому еквайрингу
    • Як отримати виписку по торговому еквайрингу?
    • Відмовитися від послуги торгового еквайрингу
    • Підключити до POS-термінала додаткового торговця. "Мультимерчант"
    • Робота з терміналом РАХ
    • Робота з терміналом Verifone
    • Робота з терміналом Ingenico
    • МСБ. Валідатори. Підключення та обслуговування
    • МСБ. Які умови обслуговування послуги торгового еквайрингу під час воєнного стану?
    • Видати готівку з платіжної картки через POS-термінал
    • Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
    • Перейти зі звичайного POS-термінала на Android POS-термінал
    • МСБ. Який строк зарахування грошей на рахунок після оплати через POS-термінал?
    • Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження
    • Встановити ПРРО від партнера Sense Bank
    • РРО та ПРРО. Що це таке і для кого вони потрібні?
    • Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу
    • Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS-термінала
    • Сплатити чайові за QR-кодом
    • FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
    • Код МСС POS-термінала не відповідає діяльності. Що робити?
    • Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
    • Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
    • Провести заміну паперу у терміналі Ingenico
    • Провести операцію повернення через термінал
    • Причини припинення послуги торгового еквайрингу
    • Чому прийшла відмова банку за заявкою на підключення торгового еквайрингу?
    • Торговий еквайринг. Обладнання з яким працює банк
    • МСБ. Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
    • МСБ. Які види POS-терміналів використовує банк?

    Робота з терміналом Verifone


    У цій статті:

    Завдання Рішення Провести операцію розрахунку через термінал: Надрукувати копію квитанції: Провести операцію повернення: Скасувати операцію: Закрити день: Перезавантажити торговий термінал: Змінити час звіту: Перевірити кількість чеків у терміналі: Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі: Корисні статті

    Завдання

    Робота із терміналом Verifone. Виконати налаштування термінала. Провести операцію розрахунку. Друк копії квитанції. Провести операцію повернення. Скасувати операцію через термінал. Закрити день у терміналі. Перезавантажити торговельний термінал. Змінити час звіту у терміналі. Перевірити кількість чеків у терміналі.

    Рішення

    Провести операцію розрахунку через термінал:

    ◾ Термінал повинен знаходитися у режимі стартового екрана. Натисніть зелений Enter та на клавіатурі РOS-термиінала введіть суму. Оскільки операція "Розрахунок" є транзакцією за замовчуванням, то можна зчитати магнітну або чипову частину картки;
    ◾ суму вводьте з копійками. Наприклад, щоб ввести 2.00 грн, необхідно набрати 2 0 0. Для редагування натисніть Clear (жовта кнопка зі стрілкою). Щоб вийти на стартовий екран меню, натисніть Сancel (червона кнопка).
    ◾ тип картки:

    Для картки з магнітною смугою Для картки з чипом Для безконтактних карток (Visa PayWave/Masterсard PayPass)
    Провести картку через зчитувач для карток з магнітною смугою. Картку необхідно орієнтувати відповідно до вказівок на корпусі термінала. (Магнітна смуга повинна розташовуватися знизу, з лівого боку).
    У разі виникнення повідомлення "ПОМИЛКА КАРТИ":
    - необхідно повторити операцію зчитування картки;
    - картка клієнта пошкоджена (розмагнітилась), переконатися в справності термінала, можливо шляхом зчитування інших карток;
    - необхідно звернутися до адміністратора для проведення профілактичних робіт.

    Необхідно вставити картку з мікропроцесором (чип) в зчитувач карток, тримаючи чипом вгору від себе.

     



     

     

    Після того, як над екраном термінала почне світитись крайній лівий світловий індикатор, прикладіть безконтактну картку до екрана термінала.

    ◾ свідченням того, що дані з картки були успішно зчитані буде короткий звуковий сигнал. Якщо термінал не зміг зчитати дані з картки, на екрані буде виведено відповідне попередження;
    ◾ після з'єднання з хостом банку, термінал роздрукує два чеки, підтверджуючи вдалу авторизацію;
    ◾ якщо термінал видав повідомлення "введіть PIN", то операція "Розрахунок" по цій картці проводиться тільки з введенням ПІН до картки (клієнт його вводить з  ПІН клавіатури;
    ◾ якщо був введений неправильний пин, його можна видалити або відредагувати.

     
     

    Надрукувати копію квитанції:

    ◾ Термінал повинен знаходитись в режимі стартового екрана. Виберіть "Копія", "Квитанції";
    ◾ введіть пароль (дізнайтесь його у старшого касира або в документах) натисніть "Enter" (зелена кнопка);
    ◾ для друку останньої квитанції виберіть "Останньої" та зачекайте роздрукування;
    ◾ для друку "По номеру" виберіть цей пункт та введіть номер квитанції з чеку і зачекайте роздрукування.

     
     

    Провести операцію повернення:

    ◾ Переведіть термінал у режим стартового екрана. Оберіть "Розрахунок" та натисніть "Повернення";
    ◾ введіть пароль касира (159) натисніть Enter (зелена кнопка);
    ◾ введіть суму повернення та натисніть Enter (зелена кнопка).

    Проведіть картку магнітною полосою, або використавши чип, або піднесіть для використання безконтактну.

    ◾ Введіть код транзакції з чеку авторизації та натисніть Enter;
    ◾ при потребі для редагування даних натисніть Clear (жовта кнопка зі стрілкою). Щоб вийти на стартовий екран меню, натисніть Сancel (червона кнопка);
    ◾ введіть код повідомлення з чеку авторизації та натисніть Enter;
    ◾ дочекайтесь з’єднання з хостом і друку чеків.

     
     

    Скасувати операцію:

    ◾ Переведіть термінал у режим стартового екрана. Натисніть "Розрахунок" та оберіть "Скасування";
    ◾ при запиті введіть пароль (дізнайтесь його у старшого касира або в документах) натисніть "Enter" (зелена кнопка);
    ◾ введіть номер квитанції (з чека) та натисніть Enter (зелена кнопка);
    ◾ Для перевірки правильності скасування транзакції, натисніть:
    - Enter для скасування транзакції;
    - Сancel (червона клавіша) для відміни операції скасування та повернення на стартовий екран;
    ◾ дочекайтеся з'єднання з хостом і друку чеків.

     
     

    Закрити день:

    ◾ Термінал повинен знаходитись в режимі стартового екрана. Оберіть "Закрити день";
    ◾ введіть пароль (дізнайтесь його у старшого касира або в документах) натисніть Enter (зелена кнопка);
    ◾ якщо на терміналі налаштовано декілька торговців, оберіть необхідного торговця або виконайте операцію по всім торговцям;
    ◾ дочекайтеся з'єднання з хостом і друку чека;
    ◾ термінал повинен знаходитись у режимі стартового екрана. Виберіть "Копія" та "Завершення дня";
    ◾ введіть пароль касира: 159 та натисніть Enter;
    ◾ дочекайтесь друку чека.

     
     

    Перезавантажити торговий термінал:

    ◾ Для перезавантаження термінала одночасно натисніть "жовту" клавішу і клавішу "•" (крапка). Після цього термінал подасть сигнал і перезавантажиться;
    ◾ для зміни дати та часу на терміналі проведіть автоматичну синхронізацію часу с сервером  при проведенні "Звіту".

     
     

    Змінити час звіту:

    ◾ Для зміни часу звіту зателефонуйте на лінію, яка вказану на терміналі, та замовте новий час звіту.

     
     

    Перевірити кількість чеків у терміналі:

    ◾ Натисніть крайню ліву фіолетову кнопку під екраном термінала та виберіть "Сервіс" (F3);
    ◾ натисніть крайню ліву фіолетову кнопку під екраном термінала та виберіть "Параметри" (F3);
    ◾ введіть пароль (дізнайтесь його у старшого касира або в документах) та натисніть зелену кнопку. Якщо повертаєтесь на головне меню, це означає що пароль не підходить;
    ◾ на екрані термінала з'явиться меню, опустіться вниз (натисніть F3) до пункту "Кількість квит. касира", натисніть зелену кнопку та виберіть "Редагувати" (F2);
    ◾ натисніть крайню праву фіолетову кнопку під екраном термінала для переходу в кінець цифр;
    ◾ натискаючи жовту клавішу, стираєте цифри і вводите необхідну цифру. Натисніть зелену клавішу для підтвердження;
    ◾ натискаєте два рази червону кнопку для перезавантаження термінала.

     
     

    Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі:

    Перегляньте у статті — "Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення"

     
     

    Корисні статті

    Які види POS-терміналів використовує банк?

    Робота з терміналом Ingenico

    Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі

    Підключити і використати послугу "чайові" по торговому еквайрингу

    verifone налаштування термінала термінал verifone робота з терміналом

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити